Mijn dagboekje #1

Het is tijd voor iets totaal nieuws op mijn blog. Ik wil jullie vanaf vandaag nog meer mee gaan nemen in mijn leven. Mijn dagboekje word een overzicht over wat ik heb meegemaakt in de week. Dit door middel van foto's en tekst. Hopelijk vinden jullie dat leuk, zo’n extra toevoeging over mijn persoonlijk leven! En dan nu, op naar de eerste ''mijn dagboekje'' van deze week!

Deze rubriek kun je trouwens elke maandag online verwachten. Vandaag een keertje op dinsdag, je leest bij zondag waarom.

Hee, lief, mooi dagboekje. Ik ga je vertellen wat ik deze week gedaan heb, laat ik maar snel beginnen.

Maandag
Vandaag was het een rustig dagje. Even gezellig wezen kletsen bij de nicht van mijn papa, samen met mijn mama en zusje, de andere zat op school. 'S middags had ik gezellig afgesproken met mijn lieve vriendinnetje. Even bijkletsen wat altijd weer lachen, gieren en brullen word bij ons. Ja, dat zijn nou mooie momentjes. We zijn gezellig naar kampioenstad Eindhoven geweest om eventjes wat te eten bij Vapiano, erg lekker overigens.


Dinsdag
De dag begon met het revalideren. Naar de fysio, wat niet echt mijn hobby is de laatste tijd. Helaas, moet het toch en weet ik dat het voor mijn eigen bestwil is. So let's do it! Zo gezegd zo gedaan ben ik gaan revalideren en trainen. De rest van de dag heb ik niet erg veel meer gedaan. Blogje getypt, Eurovisie Song Contest gekeken. Wauw, wat was Douwe Bob goed en knap!

Woensdag
Deze dag had ik niet veel gepland, overigens de hele week niet echt enorm veel. Dat heb je soms, ten minste ik wel. Heb me uiterst goed vermaakt met blogs lezen en blog ideeën opdoen. Goed voor mijn blog! Er komen dan ook nog veel leuke artikels aan.


Donderdag
Ook deze dag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Lekker met mama The Bold And The Beautiful terug gekeken. Wat vind ik dat toch leuk om samen te kijken. Blogjes lezen en programma's terug kijken. Echt zo'n rustig dagje dat ik er zelfs moe van werd. 'S avonds nog even de tweede halve finale gekeken van het Eurovisie Song Contest. Wat een show is dat ook..

Vrijdag
Vandaag begint alweer met revalideren. Wat is dat soms toch echt lastig. Ik vind het soms echt even niet leuk, maar we gaan toch door. Deze keer ga ik er alles aan doen, zodat ik de volgende keer als ik fysio heb er iets beter aan ga werken. In de middag heb ik anders wel iets overwonnen, ik ben op therapeutische basis één uurtje gaan werken bij mijn werk! Jeej, ik heb het volgehouden. Wel maar net, maar het is een beginnetje. Ik ben trots op mezelf.

Zaterdag
Deze dag was echt zo'n dagje dat het weer niet meer echt mee zat. Weer lekker veel programma's terug gekeken en natuurlijk Netflix! Jeej, wat fijn dat je daar zoveel series en films op kunt kijken.'S avonds gezellig Douwe Bob aangemoedigd en een Twitter sessie gehouden over het Eurovisie Song Contest! Wat was Douwe goed, we zijn trots op je met je 11e plek. ♥

Zondag
Eerste Pinksterdag! Eigenlijk gewoon een dag zoals alle andere. Lekker met het gezin Goede Tijden, Slechte Tijden teruggekeken. Helaas had ik even helemaal geen zin om mijn artikel te typen.. Lekker Youtube vlogs gekeken en gewoon heel rust aan gedaan. En natuurlijk Grand Prix van Barcelona gekeken, om te zien hoe Max Verstappen won! Go Max.

Aankomende week heb ik ook nog niet echt iets gepland staan. Hoop dat deze week weer het zonnetje gaat schijnen. Laten we duimen hiervoor! Dan krijg ik waarschijnlijk ook weer meer zin om wat actiefs te doen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn idee vinden om elke week een overzichtje te plaatsen van mijn week. Tips en opbouwende kritiek zijn altijd welkom!

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥