Summer playlist

Vandaag heb ik wat leuks voor jullie. De summer playlist, hierin staan mijn meest favoriete zomerliedjes! Wil jij weten welke tot mijn lijstje behoren? Of gewoon nieuwe nummers leren kennen? Klik dan zeker op lees verder!

Bron: We heart it (bewerkt bij mezelf)

Ik begin met dit nummer  Jody Bernal - Que Si Que No

Mijn volgende nummer is Ricky Martin - MarĂ­a

Als derde word mijn lijstje gevuld met het lied Mohombi - Bumpy Ride 

Wat ik ook een erg gaaf zomerlied vind is Serebro - Mi Mi Mi

Dit lied behoord ook zeker tot mijn favoriete summer playlist Nick & Simon - Een zomer lang

Een echte hit op dit moment behoord ook tot mijn lijstje Anders Nilsen - Salsa Tequila

Ook dit nummer word aan mijn lijstje toegevoegd Tacabro - Tacata

Dit lied van het voetbal vind ik ook lekker zomers Shakira ft. Carlinhos Brown - La La La

Wat een gaaf zomerlied is dit en wel met een gepaste titel Calvin Harris - Summer

En als allerlaatste is dit fantastische nummer te vinden in mijn lijstje Sak Noel - Loca People


Wat vond jij van mijn summer playlist? Zitten er nummers bij die jij ook echt bij de zomer vind passen? Of heb jij andere summer hits? Laat het in een reactie weten!


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥