Film recensie: The fault in our stars

Zoals je in de titel al las, ik heb een film recensie voor jullie. Deze gaat over de oh zo vervelende ziekte kanker. Ik ga jullie mijn mening geven, ben jij benieuwd? Lees dan nu even verder.

Bron: Google
Wie kent de film niet? Nou, ik in ieder geval wel. Maar dan heb ik natuurlijk nog even de trailer voor de mensen die hem niet kennen.

Trailer: klik hier (deze heb ik van pathe.nl) omdat ik hem van Youtube niet wilde halen, Pathe mag ook wel eens in beeld komen.

Ik ben samen met mijn zusje en mam naar de film geweest. Ik laat nu mijn mening horen van deze film. We zaten in de bioscoop, ik was al wat nerveus. Ik vind het een triest idee als ik weet dat het over 2 zieke tieners gaat. Ja, dat heeft een reden. Ik ben ook ziek geweest.. Dus je kunt je voorstellen dat er wel iets omhoog kwam.

Toen de film eenmaal begon werd het heel stil in onze zaal. Ik zat zelf dan ook helemaal verbijsterd te kijken naar wat er zich allemaal afspeelde. Wauw, in een woord wat een pracht film!

Ik vond de film echt zo mooi. Zelf heb ik wel een paar traantjes gelaten hoor. Ja, ik ben meteen emotioneel als ik zo'n trieste gebeurtenis zie in een film. Ik vond het dan ook zeer knap (vanuit de film gesproken) dat ze toch lol konden hebben ondanks dat ze beide ziek zijn. Wauw, respect voor de film makers en acteurs! Ze hebben het in mijn ogen zo mooi gespeeld en neem van mij aan in de harde werkelijke wereld gaat het helaas soms ook zo.. Erg triest, dat heeft me dan ook wel aan het denken gezet hoor.

Zoals jullie dus hebben kunnen lezen hierboven, ik vond het een pracht film! Wil jij meer weten over? Mail me of ga naar de bioscoop, naar mijn mening echt een aanrader. Heb jij hem al gezien? Deel het met me, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen over de film.

Ben jij al naar ''The Fault In Our Stars'' geweest? Ga je nog of denk je nee, dit is niks voor mij? Ik ben benieuwd laat het me weten.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥