Back to school

Ja, dinsdag is helaas ook voor mij school weer begonnen. Hier hoor je mijn eerste schooldag beleving. Dit is tevens mijn laatste jaar van mijn 2 jarige MBO niveau 4 opleiding assistent-accountant. Ik heb maar tot november school, na november tot het einde van het schooljaar is het alleen maar stage. JAAAAA!



Dinsdag moest ik er dan ook echt aan geloven, mijn eerste schooldag. Nou hij begon al goed hoor.. Ik sta op en zie dat het regent, mijn dag begon om 06.45 uur. Ik kleedde me aan en deed mijn school make-up (ja ik noem het lekker zo) op. Mijn boterham smaakte goed, ik was op zich helemaal niet moe. Gelukkig maar!

Om 07.40 uur liep ik aan richting de bushalte. De bus kwam dan ook gauw genoeg, gelukkig omdat het nog altijd regende.. Ja, daar heb ik echt een hekel aan. Rond 08.10 uur kwam de bus bij het station aan. Het regende niet meer. Ja, ik was blij! Eenmaal in de trein was het een drukte van alle reizende passagiers. Ik moest dus staan, naja dat ben ik wel gewent met de heenreis geen punt.

Om 08.30 uur kwam mijn trein aan en wachten ik op het station mijn lieve klasgenoot (beste vriendinnetje) op! Samen liepen we het kwartiertje richting school en jawel hoor, je zult het niet geloven het stort regende! Eenmaal zeik nat op school aangekomen was het erg rustig. We dachten dat de klas de eerste schooldag vergeten was.


Gelukkig was dat niet, al snel kwam onze leraar eraan. En ja, wie vind leren nou echt geweldig? Ik niet. We moesten dus ook echt meteen in de boeken duiken en opdrachten maken. De dag eindigde na 6 uurtjes al om 14.55 uur was ik gelukkig uit.

Wat een dagje school wel niet met je doet, aan het einde van de dag was ik dood moe. Ik vond het leuk om mijn klas weer te zien (ik zit tevens met maar 2 andere meiden in de klas) en onze klas bestaat uit 12 mensen met mij erbij. Dat was wel echt weer leuk.

Al met al, het viel wel mee mijn eerste schooldag!

Hoe was jullie eerste schooldag? Of zijn jullie nog niet begonnen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥