TAG; Van 10 tot 1 tag

Deze 10 tot 1 tag kwam ik tegen bij Anne Solveig. Ik vond hem zo leuk dat ik hem van mezelf ook maar eens in moest gaan vullen. De tag bestaat uit 10 vragen in een lijstje van 10 tot 1. Lees snel verder.

Bron: Mezelf


10 dingen over mijzelf

♡ Mijn naam is Kaylee
Ik ben 18 jaar oud
♡ Favoriete serie Flikken Maastricht
♡ Mijn lievelingskleuren zijn groen & oranje
♡ Ik houd van make-up
♡ Mijn favoriete eten is pizza en frietjes
♡ Ik vind bijna geen groente lekker
♡ Voor zalm kun je mij 's nachts wakker maken
♡ Volendam is mijn lievelingsplaats in Nederland
♡ Bloggen is mijn favoriete computer bezigheid

9 dingen die ik leuk vind
♡ Bloggen
♡ Zalm eten
♡ Flikken Maastricht
♡ Brabantse gezelligheid
♡ Carnaval
♡ Zwemmen
♡ Zingen
♡ Dansen
♡ Volendam

Bron: Google

8 dingen die ik niet leuk vind
♡ Ziek zijn
♡ Hoofdpijn
♡ Een lege mobiel
♡ Geen internet
♡ Ruzie
♡ Liegen
♡ Opruimen
♡ Vervelen

7 plekken waar ik graag kom
♡ Zee/Strand
♡ Volendam
♡ Amsterdam
♡ Maastricht
♡ Luik
♡ Thuis
♡ Vrienden/vriendinnen

6 manieren om mijn hart te winnen
♡ Lieve woorden
♡ Gebaren van liefde
♡ Eerlijkheid
♡ Vertrouwen in mij
♡ Humor
♡ Iemand waar ik alles tegen kan zeggen zonder het door te vertellen

5 plaatsen waar ik nog heen wil

♡ New York
♡ Amerika
♡ Australië
♡ Canada
♡ Hawaïï


Bron: Google

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

♡ Mijn blog
♡ Vrienden/vriendinnen
♡ Papa, mama en mijn zusjes
♡ Mobiel

3 van mijn lievelingsliedjes

♡ Nick & Simon - Een zomer lang
♡ Amy Macdonald - Mr rock and roll
♡ Tribute to the cats band - Jukebox

2 Wensen

♡ Gezond en gelukkig zijn
♡ Een grote blogster worden

1 laatste woord
♡ Liefde voor mijn volgers en bloglezers!  

Dit was mijn 10 tot 1 tag, laat me weten wat je er van vond! Je mag hem ook zeker gewoon overnemen. 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥