TAG: De Common White Girl

De Common White Girl, een tag die ik tegen kwam op de blog van Jiami. Ik vond de tag leuk, dus vandaar dat je hem nu op mijn blog kunt lezen. Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees snel verder.

Bron: Google (bewerkt door mezelf).
Favoriete Starbucks drankje?
Eerlijk gezegd heb ik die niet echt. Ik lust immers geen koffie, als ik hier dan ook al kom is het iets wat niet naar koffie smaakt.. Ik ben er 1x geweest overigens dus iets favorietes heb ik niet echt.

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Voor make-up, aankleden en mijn haar ongeveer een half uurtje. Een ontbijt duurt niet heel lang bij mij, roep voor het maken en eten 10 minuten.. Denk vaak zelfs korter. Ik denk dat ik in 45 min wel klaar ben 's ochtends.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Dat verschilt heel erg. Ik maak nooit dagelijks selfies, maar gewoon af en toe.


Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Op het moment dat ik deze blog schrijf heb ik 466 followers en 310 foto's op Instagram. Wie word follower nummer 467? Klik snel hier.

Zeg je weleens lol of OMG hardop?
Lol eigenlijk nooit, maar OMG ligt eraan hoe je het bekijkt. Oh My God zeg ik wel heel vaak hard op, maar ''Ooh Em Gee'' helemaal nooit.. Dus ja, je mag dit zelf bepalen, wat jij het normaalste vind. Ik weet het niet.

Draag je kledingstukken weleens vaker dan één keer?
Nou, wat dacht jij dan? Natuurlijk, ik ben niet zo rijk dat dat zou kunnen. Helaas hoor..

Ben je racistisch?
Nee, dat ben ik niet.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Instagram en Twitter ja, check it out door op de naam te klikken! Tumblr heb ik helaas verwijderd. Ik vond het niet meer leuk, maar op de andere 2 ben ik nog dagelijks te vinden!

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
School en bloggen. Ja, helaas bestaat school en dus ook werken/stage.. Naja, niet dat ik het niet leuk vind om te doen, maar bloggen is het allerleukste en wil ik dan ook echt wel de hele tijd doen hoor.

Wie zijn je favoriete Youtubers?
Dat zijn Teske de Schepper en Femme! Ik vind hun echt geweldig voor de camera. Zo leuk!

Bron: Teske.nl

Hoe vaak doe je je nagels?
Eerlijk gezegd niet zo heel erg vaak. Ik doe het eerder bij mijn zusjes, dan bij mezelf.

Ben je een shopaholic?
Ik spaar vaak, maar als ik echt iets leuks zie en ik kan het gebruiken koop ik het toch ook wel. Ik vind me dus niet echt een shopaholic.

Hoe vaak heb je mean girls gezien?
Nul keer. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik ben niet zo'n grote film fan. Als ik immers films kijk zijn het echte dans/zang films.. Dus ja, misschien ligt het daar wel aan.

Heb je veel kleren?
Ik heb er genoeg, al denk ik soms nog altijd van niet. Maar me kast ligt bom vol met kleren.. Maar ja, wat maakt het ook uit, ik pas al me kleren nu nog steeds dus dan word die ook niet echt kleiner.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Neeee! Ik heb hier zo'n hekel aan? Waarom, nou omdat ik het niet echt logisch vind om te doen. Wat heeft het voor nut? Nou ik zie er geen nut in, dus nee ik doe het niet.

Draag je elke dag make-up
Nee, alleen als ik er echt zin en tijd voor heb. Naja, tijd maak ik wel.. maar de zin is soms ver te zoeken.

Hoe stijl je meestal je haar?
Kammen en klaar, me haar is al zo stijl als het maar zijn kan. Dus veel hoef ik er niet voor te doen.

Zie je er altijd presentable uit?
Ik wil als ik naar buiten ga / er iemand op bezoek komt wel altijd er netjes uit zien. Dus ja, ergens vind ik het wel.. Behalve op de dagen dat ik helemaal niks moet en vrij ben van alles.

Dit was de tag hopelijk vonden jullie hem leuk, iedereen mag hem van mij overnemen! 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥