Mijn top #5 boeken die ik nog moet lezen

Ik heb een aantal boeken die ik nog wil/moet lezen van mezelf uit. Ik houd op dit moment best veel van blogs lezen, boeken lezen schiet er een beetje bij uit. Maar toch heb ik nog een aantal boeken die ik vandaag dan ook met jullie wil delen waarvan ik tegen mezelf zeg. Deze ga jij nog ooit lezen! Wil jij weten welke boeken erbij horen? Lees snel verder.

Bron: We heart it (bewerkt door mezelf)


Mijn top 5 boeken die ik nog wil lezen bestaat uit

#5 100% Harry Styles
Bron: Bol.com

Dit boek gaat over Harry Styles een zanger van One Direction. In dit boek kom je alles te weten over Harry en ja, dat wil ik eerlijk gezegd wel.

Op bol.com is dit boek voor €14,95 te koop.

#4 Beauty - Cynthia
Bron: Bol.com

Beauty is het eerste boek van de succesvolle blogster Cynthia Schultz ook wel bekend van MissLipgloss.nl. Dit boek gaat make-up en ja, daar wil ik wel nog wat meer van weten hoor. Lijkt me een gaaf boek met handige tips en weetjes over make-up.

Op bol.com is dit boek voor €14,95 te koop

#3 De blog bijbel - Carlijn Bekker
Bron: Bol.com

De blog bijbel is als het goed is een boek voor naast je laptop als je je eerste stappen in blogland zet of wilt leren van de bekendste Nederlandse bloggers. Ik wil dit natuurlijk wel lezen, alle tips zijn natuurlijk welkom om beter te kunnen bloggen.

Op bol.com is dit boek voor €10,00 te koop

#2 Toen ik je zag - Isa Hoes
Bron: Bol.com

Wie kent Antonie Kamerling en Isa Hoes niet? Nou, ik wel en weet nog hoe hij dood is gegaan. Helaas.. Dit boek lijkt me mooi, maar ook erg emotioneel. Ik wil en moet het gewoon lezen van mezelf.

Op bol.com is dit boek voor €19,95 te koop

#1 Happy Life - Mascha
Bron: Bol.com

Wie kent het boek niet? Nou, het gaat gewoon over Mascha haar leven. Dus zoal relatietips, beautytips ect. Ja, daar heb ik gewoon interesse in.

Op bol.com is dit boek helaas een tijdje niet leverbaar.

Natuurlijk heb ik meerder boeken, maar een top 5 was wat leuker om te laten zien.

Wat zijn jullie favoriete boeken en welke wil jij absoluut nog lezen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥