Music is life #1

Als je mij goed kent, weet je dat ik geen dag zonder muziek kan. Vandaag ga ik je dan ook meenemen in mijn muziek wereldje. Van welke artiesten draai ik nu veel nummers? Of is het juist altijd verschillend bij mij? Je komt het allemaal te weten in deze rubriek (meer hierover weten en wanneer deze rubriek verschijnt?). Lees dan even verder met mij mee.

Omdat het een nieuwe rubriek is, geef ik je even wat extra uitleg voordat ik verder ga naar mijn meest gedraaide muziek van de week. Deze rubriek zal elke woensdag online komen, mits er niets onverhoopt op de planning komt. Mocht dit wel het geval zijn, komt hij een dag eerder of later. In deze rubriek vind je 6 nummers, welke ik de week dus van woensdag tot woensdag erg veel luisterde. Zo geef ik je elke week een kijkje in mijn muziek wereldje. Mocht je vragen hebben, je kunt deze gerust hieronder achter laten of een mailtje sturen.

Dus, laten we eens gaan kijken in mijn muziek wereldje.

Laat ik beginnen dat elke dag qua muziek anders bij mij is. De ene dag luister ik naar Enrique Iglesias terwijl ik de andere dag naar Nick en Simon luister. Je kunt dus wel stellen dat het allemaal ver uit elkaar ligt. Daarom laat ik dan ook een aantal liedjes hierin voorbij komen die ik op dit moment (deze week) regelmatig luister.

Deze cover van Jason Derulo - want to want me, uitgevoerd door O'G3NE bij radio 538. Gewoon zo mooi, ik luister het echt dagelijks.

Dat geld ook voor Nick en Simon - Open je hart, het is zo'n nummer waarbij ik bepaalde dingen zo goed herken. <3

Wat een geweldig nummer van onze zuiderburen! Clouseau - Droomsenario, ik kan er geen genoeg van krijgen.

Omdat het z'n fantastisch en redelijk oud nummer is waar ik wel van houdt en welke ik nog geregeld draai. Dit is dan ook vooral Amy Macdonald - Mr. Rock & Roll.

Oke, ik heb er nog een van O'G3NE maar dat is dan ook weer een cover, un-break my heart van Toni Braxton. Het heeft voor mij veel betekenis, kan ik eindelijk even mijn tranen laten stromen. Dat heb je soms nodig. Heb je tips nodig, lees dan even mijn vorige artikel Verdriet, mijn tips

Als laatste een nummer dat mij deze tijd heel veel heeft gedaan. Het is een nummer wat nu erg goed past bij hoe ik me voel. Inderdaad is dit nummer weer van Clouseau - Passie


Dit was mijn top 6 van deze week, volgende week verschijnt er een nieuwe ''Music is life'' met mijn meest beluisterde nummers van die week. Ben jij benieuwd, naar welke dat dan zijn? Kijk dan zeker aankomende woensdag weer.  

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leuke nummers. Ik vind og3ne leuk ben pas bij hun geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, waar heb je o'g3ne gezien? Ik in Malden tijdens de Nijmeegse vierdaagse feesten.

      Verwijderen