Music is Life #2

Vandaag staat alweer de tweede ''Music is Life'' op de planning. Elke woensdag vertel ik je dan ook graag welke muziek ik deze week heb geluisterd, want als je mij goed kent weet je dat ik niet zonder kan. Ben jij benieuwd welke nummers er deze week voorbij kwamen in mijn playlist? Lees dan gerust met mij mee.



Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week.

Laat ik beginnen dat elke dag qua muziek anders bij mij is. De ene dag luister ik naar Enrique Iglesias terwijl ik de andere dag naar Nick en Simon luister. Je kunt dus wel stellen dat het allemaal ver uit elkaar ligt.

De nummer 6 van deze week is niemand minder dan Enrique Iglesias met El Pardon
Dit nummer heb ik gekozen omdat ik het gewoon een super leuk lied vindt. Leuk deuntje en het blijft lekker in mijn hoofd zitten.

Het nummer dat op nummer 5 staat is een nummer van Andre Hazes Junior - Wat is de waarheid
Deze tekst is zo mooi en ja daarom heb ik eigenlijk dit lied zo vaak geluisterd deze week.

Welke staat er dan op nummer 4? Nou dat is een nummer van Klaasje Meijer - Banger hart
Toen ik dit nummer tijdens K3 zoekt K3 zag was ik verkocht, ze zong het zo mooi. Deze week heb ik het dan ook extra vaak geluisterd. Stiekem ben ik nog steeds blij dat Klaasje in K3 is beland.

Het word al spannend op nummer 3 staat het nummer van Guus Meeuwis - Verliefd zijn is veel leuker
Wie wil der nu niet dat verliefde gevoel hebben en omarmen? Nou dit lied vind ik gewoon mooi, verliefd zijn is ook gewoon leuk toch?

Nu komen we toch wel dicht bij nummer 2. De nummer 2 van deze week is voor O'G3NE - Magic
Zoals jullie in de vorige ''Music is Life'' wel hebben kunnen zien, ik ben echt fan van O'G3NE zodoende konden ze ook deze week niet uit mijn rijtje blijven. MAGIC dat wil ik wel voelen hoor, jullie niet?

Als mijn favoriet dan ook op nummer 1 is niemand minder dan Venice - The Family Tree
JA, ik ben zelf zo aan het aftellen tot dat het 5 mei is, dan ga ik ze eindelijk weer zien. Dit is inmiddels alweer bijna een jaar geleden, 15 april 2015.. Maar nu ze weer naar Nederland komen kan ik niet wachten. Deze band uit USA Californië/Venice Beach ze zijn zo fantastisch om naar te luisteren.

Dit was mijn top 6 voor deze week. Volgende week verschijnt er een nieuwe ''Music is life'' met mijn meest beluisterde nummers van die week. Ben jij benieuwd, naar welke dat dan zijn? Kijk dan zeker aankomende woensdag weer.  

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. ah super leuk zo'n artikel! nice! ik heb een eigen spotify lijst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen dat je het super leuk vindt. Ja spotify gebruik ik ook veel. Heb je specifieke lijsten of echt zelf samen gestelde?

      Verwijderen