Music is Life #4

Wow, wat gaat de tijd snel. Vandaag dan ook alweer de vierde ''Music is Life'' online op mijn blog. Ik neem je graag mee om te zien welke muziek ik deze week weer veel heb geluisterd. Ben jij nieuwsgierig geworden? Lees dan snel met mij mee.


Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week.

De nummer 6 van deze week is voor niemand minder dan zomaer - Doe Maar medley
Zomaer is een geweldig leuke jongens groep! Ja, ook bij meet en greats zeker een pluspunt. Doe Maar is voor mij heel speciaal, ik ben er mee opgegroeid en de liedjes zing ik dan ook luidkeels mee! Deze medley is dan ook zeker een van mijn favoriete. Zoveel gedraaid deze week.

Op nummer 5 staat deze week O'G3NE - Wings to fly
Lekker zomers nummer en aangezien de lente tegemoet komt, althans dat hoop ik ben de regen wel weer zat vind ik dit z'n bijpassend liedje. Lekker meezingen dus! De meiden zijn overigens erg goed als ze live zingen, wat ik dan ook erg gaaf vindt!

Verder staat er op nummer 4 niemand minder dan Dotan - Home
Dotan zijn muziek is zo great! Hij heeft het trouwens weer geflikt om de 3FM award voor beste zanger in the pocket te krijgen en terecht. WAUW!

Een bekende nummer 3 zal het voor vele zijn Meghan Trainor ft. John Legend - Like i'm gonna lose you
Haar stem en de tekst zijn z'n perfecte combinatie! Ik vind het dan ook echt een geweldig nummer. Elke keer als ik het zelf draai, maar vooral als het op de radio komt krijg ik zelfs kippenvel! 

Op nummer 2 deze week Diggy Dex ft. JW Roy - Treur niet (ode aan het leven)
Dit lied heeft zoveel gevoel erin zitten. Ik kan er dag in dag uit naar blijven luisteren! De tekst grijpt me dan ook elke keer weer aan. Kan het niet loslaten! Gewoon omdat het een te mooi nummer is met een zeer beladen tekst.

Dan de vel begeerde nummer 1 van deze week The Common Linnets - Calm after the storm
Dit lied brengt zoveel herinneringen met zich mee. Deze week wilde ik ze allemaal herbeleven en met dit nummer gaat dat zo goed. Ook vind ik de melodie van dit nummer gewoon zo aanstekelijk en de test erg mooi!

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 
 
Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥