Favoriete Instagrammers

Ja, vandaag neem ik jullie mee in de wereld van Instagram. Mooie plaatjes, goede locaties en natuurlijk een goede filter zijn het halve werk. Ik laat je dan ook graag zien welke Instagrammers ik helemaal te gek vind. Lees jij mee?

Bron: Instagram

Ik begin bij Jill
Bron: Jill Instagram
Jill plaatst super mooie foto's over haar leven en nu ook over haar verhuizing! Super leuk om al die foto's te zien.

Daarna komt Justine 
Bron: Justine Instagram
Justine plaatst erg mooie foto's over haar leven. Denk aan reis foto's, gezellige foto's van festivals of andere leuke gelegenheden uit haar leven en mooie product foto's. Super leuk gewoon!

Nu volgt Denise
Bron: Denise Instagram
Denise plaats heel erg mooie foto's. Je kunt zien dat ze lessen volgt op de foto vakschool. Wat een mooie foto's! Je kunt er foto's vinden van producten, eten of gewoon uit haar dagelijks leven. Erg leuk.

Nou komt Nicky
Bron: Nicky Instagram
Vele zullen Nicky kennen van Hollands Next Top Model 2014. Dat jaar won ze namelijk. Haar foto's zijn gewoon erg leuk om te bekijken. Zo zie je ook meteen waar ze allemaal mee bezig is.

Als laatste komt Dee
Bron: Dee Instagram
De foto's van Dee vind ik ook erg leuk om te bekijken. Gewoon lekker meegenomen worden in haar leven door middel van leuke kiekjes.

Dit waren mijn 5 favorieten Instagrammers.

Wie zijn jou favoriete Instagrammers?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Je volgt erg leuke mensen! ik vind sowieso Jaclyn hill erg leuk om te volgen, een aantal reis instagrammers met de mooiste foto's en natuurlijk Mascha van beautygloss.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt zelf ook een erg leuk Instagram account! Reis instagrammers zijn ook inderdaad erg leuk om te volgen. =D

      Verwijderen