Music is Life #15

Wat gaat de tijd snel. Vandaag alweer de 15e keer dat ik mijn meest beluisterde muziek van afgelopen week met jullie ga delen. Ben jij benieuwd naar de muziek die ik het meeste beluisterd heb deze afgelopen week? Lees dan snel verder.

Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

Deze week op nummer 6 Ariana Grande met Dangerous Woman
Zelf vind ik dit nummer echt te gek, de beat die erin zit en gewoon hoe ze het zingt. Wauw!

Op nummer 5 deze week Laura van Kaam met Edge Of Glory
Het nummer vond ik toen Lady Gaga het zong al wel mooi, maar toen Laura het nummer zong tijdens de Voice Kids was ik helemaal verkocht. Deze week luisterde ik dan ook weer vaker naar deze uitvoering. Wat mooi gewoon!

Ja, deze week op nummer 4 één redelijk oud nummer. Abba met Waterloo
Abba is gewoon soms wel mooi om naar te luisteren. Ik word er wel vrolijk van, haha. Gewoon lekker mee kunnen zingen met een paar nummers en ja daar hoort deze ook bij.

Vandaag op nummer 3 Calvin Harris ft. Rihanna met This Is What You Came For
Dit nummer is gewoon te gek in mijn ogen! Het is gewoon mooi gezongen en de beat vind ik gewoon goed.


Oke, weer staat hij in mijn top 6. Deze week op nummer 2 Douwe Bob met Multicoloured Angels
Zoals je misschien al weet, ik ben een Douwe Bob fan. Wist je het nog niet, dan weet je het nu, haha. Dit lied kon dan ook niet ontbreken, net als die hele uitzending op NPO cultura van zijn optreden op Pinkpop. Oeps.

Deze keer op nummer 1 Christina Grimmie ft. Sam Tsui met hun cover Just A Dream
Wauw, wat had Christina een mooie stem! Deze is speciaal voor haar.. RIP! ♥


Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥