Music is Life #16

Alweer de zestiende 'music is life' online op mijn blog. Ik vind het nog steeds erg leuk om jullie mijn meest beluisterde muziek van de afgelopen week met jullie te delen. Dus, wil jij weten welke muziek ik de laatste week geluisterd heb? Lees dan snel verder.


Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week. Veel plezier.

O'G3NE krijgt deze week nummer 6 met Genie In A Bottle.
Wat kunnen deze meiden fantastisch goed zingen! Zo gaaf hoe ze weer z'n cover zo goed kunnen laten klinken. ♥

Deze week op nummer 5 Snollebollekes - Daar Gaat Ze.
Soms heb ik echt de neiging om naar de carnavals/feest muziek te luisteren, terwijl dit niet eens aan de orde is. Zo ook nu weer, wat is dit een lekker nummer.

Op nummer 4 staat deze week Pink met Just Like Fire.
Pink haar nummers vind ik vaak wel leuk. Zo nu ook weer. Ik vind het zo'n leuke beat hebben en haar stem is gewoon mooi om naar te luisteren.

Adel krijgt deze week plaats nummer 3 met Send My Love.
Wat is dit een te gek nummer van Adele. Elke keer als ik het in de auto hoor, dan vind ik het weer fantastisch.

Deze week op nummer 2 Little Mix met het nummer Hair.
Wauw, wat kunnen ze geweldig zingen. Dat wist ik al, heb al vaker iets over hun op mijn blog voorbij laten komen. Toch is dit lied echt WAUWWW! Ik heb het echt in mijn hoofd zitten en het gaat er niet uit. Stiekem hoort deze samen met Douwe op Nummer 1 te staan deze week. ♥♥

Vandaag alweer op nummer 1 Douwe Bob met Golden Hair.
Ja, dit nummer is gewoon fantastisch! Helaas is hij alleen op de 'pass it on limited editon 2 lp uitgebracht. Sonde. Hij had ook op een CD moeten staan, hij is te goed om niet anders uit te brengen. Helaas. Toch luister ik hem zo echt dagelijks!

Dit waren mijn zes nummers die ik deze week veel beluisterd heb.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥