Mijn dagboekje #6

Vandaag staat alweer mijn zesde online dagboekje voor jullie klaar. De afgelopen zes weken heb ik je meegenomen in mijn leven en dat ben ik nog steeds van plan. Het is weer tijd voor een weekoverzicht in mijn persoonlijk dagboekje. Ik vertel je dan ook graag meer over wat ik afgelopen week allemaal heb beleefd. Ben jij benieuwd naar wat ik deze week allemaal meegemaakt heb? Lees dan snel met mij mee.


Hee, hoi jij daar lief, mooi dagboekje. Zoals ik al vijf weken doe, ga ik je snel vertellen wat ik deze week allemaal heb beleefd. Laat ik maar snel beginnen. 

Maandag
De maandag begon eigenlijk vrij rustig. Ik heb lekker Netflix gekeken en het RTL 4 programma 'Zolang ik leef'' nog even terug gekeken aangezien ik daar vorige week geen tijd voor heb gehad. Verder heb ik vandaag vooral veel vlogs gekeken en muziek geluisterd. Een echt chil dagje kun je wel zeggen.

Dinsdag
Weeral besluit ik Netflix te kijken. Deze keer ga ik voor de film 'Step Up 4', wat ik overigens een super leuke film vind en echt al honderd keer heb bekeken. Daarna kijk ik samen met mama nog één aflevering van 'The Bold and The Beautiful'. Lekker gezellig. Werk rustig aan mijn blog, aangezien ik eigenlijk wat afgesproken had met een vriendinnetje, wat helaas niet door kon gaan. Volgende keer beter.

Woensdag
De woensdag begint weer met fysio. Deze keer heb ik echt super hard mijn best gedaan, deed ik de andere keren ook wel, maar nu stond het zweet echt op mijn voorhoofd, haha. Daarna eet ik samen met mijn zusje snel een croissantje op het werk en gaan we samen werken. Wanneer ik klaar ben met werken ben ik echt gesloopt. Wat was het druk, maar dan gaat de tijd wel lekker vlug. Ik doe de rest van de dag niet meer veel. Het blijft bij vlogs kijken en nog een beetje werken aan mijn blog.


Donderdag
Vandaag merk ik meteen dat ik super zenuwachtig ben voor de uitslag van de examens van mijn lieve zusjes. Alhoewel ik bijna zeker weet dat ze geslaagd ben, maak ik me toch druk. Wat als de ene wel slaagd en de andere niet? Gelukkig worden ze niet gebeld en zijn ze dus geslaagd! Feestje! Ik ben zo ontzettend trots op hun. Doordat hun geslaagd zijn, moeten ze allebei op verschillende tijden nop school zijn om hun cijferlijsten op te halen. Hierdoor besluit ik om even te wii'en en daarna wat vlogs te kijken. Wanneer we 's avonds op de bank zitten besluiten we even spontaan naar de McDonald's te gaan. Er is namelijk toch wel een klein feestje te vieren met twee geslaagde in huis! Whoehoew. Mocht je trouwens meer van boven staande foto's willen zien, voeg me dan toe op Snapchat onder de naam: yourprincessaa

Vrijdag
Op vrijdag moet ik heel vroeg naar de fysio toe, weeral staat het zweet op mijn voorhoofd. Whoehoew, de moed om echt mijn best te doen is nog meer aanwezig. Wanneer ik thuis kom kijken mama en ik dan ook snel twee afleveringen van 'The Bold and The Beautiful'. 's Middags moet mijn zusje werken, dus besluiten mama, ik en mijn andere zusje dat we even wat gaan eten. Lekker! Immers zou mijn andere zusje wat mee ging eten daarna ook moeten werken, dit was alleen aangepast waardoor ze toch ineens niet hoefde te werken. 's Avonds moet ik met mama en het zusje wat 's middags moet werken nog even naar Eindhoven er komen immers verjaardagen aan, altijd leuk.


Zaterdag
Doordat donderdag en vrijdag mij best hebben gesloopt, ben ik erg moe. Ik besluit dan ook rustig aan te doen. Ik bekijk een aantal vlogs. Moet nog even het dorp in, iets ruilen wat ik de dag van te voren gekocht had. Luister wat muziek. 's Avonds ben ik alleen thuis waardoor ik wat aan mijn blog ga werken, Netflix kijk en gewoon maar spelletjes op Facebook ga spelen, kan altijd toch.

Zondag
Vandaag werk ik weer even aan mijn blog, ik heb super veel inspiratie voor artikelen, maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Heb jij daar ook wel eens last van? De rest van de dag kijk ik vlogs en 's avonds gaan we nog even langs opa en oma omdat het vaderdag is. Ik besluit om vandaag redelijk op tijd naar bed te gaan, ik ben dood moe.

Deze week was op zich redelijk bijzonder zoals de uitslag van mijn zusjes hun examens.. Sommige foto's zijn alleen privé en hou ik dan ook liever voor mijzelf. Aankomende week staan er al een aantal dagen helemaal vol gepland met leuke dingen. Ben benieuwd hoe het allemaal zal lopen. Tot de volgende keer.

Wat heb jij de afgelopen week allemaal gedaan? Heb jij een leuke week beleefd?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥