Kleding wishlist zomer 2016

Vandaag zet ik mijn kleding wishlist voor aankomende zomer op een rijtje. Ben jij benieuwd wat ik graag in mijn kast zou willen hebben en wat ik nou precies leuk vind? Lees dan snel met mij mee.

Laten we maar snel beginnen

Bron: The Sting
Deze skater skirt vind ik persoonlijk heel gaaf en zou ik graag in mijn kast willen hebben liggen. Deze rok is te koop voor € 29,95 bij The Sting.


Bron: Zalando
Deze top met doorschijnende hals vind ik echt helemaal geweldig! Daarom wil ik natuurlijk deze ook in mijn kast hebben liggen. Deze top is te koop voor € 19,95 op de Zalando website.


Bron: Zalando
Deze top met de tekst Los Angeles vind ik persoonlijk heel mooi, omdat ik echt zo graag naar Los Angeles zou willen gaan! Het lijkt mij daar zo mooi en de cultuur ook. Zeker een hebben dingetje voor mij dus. Deze top is te koop voor € 14,95 op de Zalando website.

Bron: Zalando
Deze jeans in korte vorm vind ik echt gaaf. Hij is langer dan een gewoon normale korte broek en dat zie ik wel echt zitten. Deze jeans is te koop voor € 24,95 op de Zalando website.

Bron: H&M
Deze croptop is zo gaaf door de print en het kant wat er in zit. Zo zonder mouwen vind ik het persoonlijk nog net wat fijner en comfortabeler in de zomer. Zeker een pluspunt dus. Deze top is te koop bij H&M voor € 19,99.

Bron: Forever 21
Deze croptop vind ik persoonlijk helemaal geweldig. Er zitten glitters op en de mouwtjes zijn zo schattig. WAUW. Deze croptop is te koop voor € 13,00 bij Forever 21.

Bron: Forever 21
Dit mooie groen/blauwe jurkje vind ik echt geweldig mooi. Het kant maakt het speciaal in mijn ogen en geeft net dat extra effect wat het nog mooier maakt. Dit jurkje is te koop voor € 27,00 bij Forever 21.

Dit was mijn zomer wishlist voor 2016. Het is niet dat ik ze perse nodig heb, maar wel dat ik ze graag zou willen. Sparen geblazen dus!

Welk item wil jij graag in jou kast hebben hangen? En zit er in deze wishlist iets bij wat jij ook leuk vind? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥