TAG: 100 vragen die niemand ooit aan je stelt

Vandaag is het weer tijd voor een tag. Ik wil je meenemen naar de 100 vragen die niemand ooit aan je stelt. De vragen kunnen gaan over een dekbed dat ingestopt zit of juist niet een ook of je op je pen bijt en ga zo maar even door. Ben jij nieuwsgierig geworden naar de antwoorden die ik geef..? Lees dan maar snel met mij mee.


Deze tag kwam ik tegen op Trend Bubbles en is van oorsprong een Engelse lijst. Laten we maar snel beginnen met de vragen.


1.   Slaap je met je raam open of dicht?
Dicht! Als hij open staat kan ik echt niet slapen..

2.   Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Ja.. Oeps.

3.   Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Dat verschilt heel erg. De ene keer laat ik het dekbed ingestopt en de andere keer haal ik het er uit.

4.   Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, wat heb ik daar aan?

5.   Gebruik jij post-it notes?
Ja! Ze zijn zo handig. Je kunt er alles op schrijven wat je moet onthouden en terug moet kunnen vinden.

6.   Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Ja, soms wel. Dan denk ik oh, die kan ik wel gebruiken. Achteraf gebruik ik ze dan totaal niet.

7.   Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Als dit echt een vraag is die ik moet beantwoorden.. Geen idee, liever gewoon door geen van beiden.

8.   Heb je sproeten?
Ja!

9.   Lach je altijd op foto’s?
Niet altijd.. Soms is het moeilijk om echt te lachen op een foto.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Liegende mensen, daar heb ik echt een grote hekel aan. Hier kan ik me dan ook echt aan ergeren.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Nee. Ik vind dat dit geen meerwaarde heeft.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Nee.. Bah.

13. En gepoept??
Zelfde als de vorige vraag, gewoon nee. Bah.

14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Ja hoor!

15.  Bijt je op je pen?
Dit heb ik wel gedaan. Nu doe ik dat niet meer.

16.  Kun je zeilen?
Nee, althans dat heb ik nog nooit geprobeerd.

17. Hoe groot is jouw bed?
Ik heb geen idee. Het enige dat ik weet is dat ik een tweepersoonsbed heb. De afmetingen heb ik geen flauw idee van.

18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Poeh, even nadenken hoor. Ik luister zo veel liedjes. Misschien is deze vraag makkelijker te beantwoorden door de ''music is life'' te lezen.

19. Mannen die roze dragen?
Kan gewoon!

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Soms wel. Iedereen heeft wel eens een keer een tekenfilm gekeken en ja de een vind er nog wel eens leuk.

21. Wat is je minst favoriete film?
Body Language. Ja, ik houdt van dansfilms!

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Daar heb ik nog nooit over na gedacht..

23.Wat drink je bij je avondeten?
Dat verschilt. De ene keer water, de andere keer fris en ga zo maar door.

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ik lust geen kipnuggets.

25. Wat is je favoriete eten.
Aardappelpuree met een worstje en sla of zalm met frietjes en sla.

26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Titanic!

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Een goede vriend.

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee, nooit. Scouting is niets voor mij.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Nee, ik loop niet te koop met mijn lichaam.

30.Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Uhm, 2 maanden geleden..

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk wel dat dit lukt.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee, heb ook nog geen rijbewijs.

33. Ooit zonder benzine gezeten?
Niet in mijn eigen auto, want die heb ik nog geen. Verder kan ik het mij ook niet herinneren.

34. Favoriete broodje?
Broodje gezond met een yoghurtsausje.

35. Het lekkerste ontbijt?
Beschuitjes met aardbeien.

36. Hoe laat ga je naar bed?
Dat is heel verschillend. Nooit echt een vaste tijd.

37. Ben je lui?
Soms wel.

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Leuke jurkjes: denk aan prinses, een Spaans meisje, Pipi Langkous en ga zo maar even door.

39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Varken. Knor Knor...

40. Hoeveel talen spreek je?
Uhm, even denken. Drie talen.

41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Nee.

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
Ik vind persoonlijk Ajax.

43. Ben je koppig?
Soms wel ja.

44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah.

45. Kijk je naar soaps?
Ja! Echt verslavend.

46. Heb je hoogtevrees?
Ja. Zelfs op een stoel staan vind ik al eng.

47. Zing je in de auto?
Ja! Altijd.

48. Zing je in de douche?
Nee..

49. Dans je in de auto?
Soms wel. Haha.

50. Ooit een pistool gebruikt?
Nee. Wat zou ik daar aan hebben?

51.  Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
1 jaar geleden bij een echte fotograaf.

52.  Vind je musicals stom?
Nee, juist super leuk!

Bron: Musical World
53.   Vind je kerst stressvol?
Valt wel mee. Het is eerder druk wanneer je moet werken, maar dat is goed te overzien.

54.  Ooit Pierogi gegeten?
Nee.. Ik zou ook niet weten wat dit is?

55. Favoriete fruittaart?
Abrikozen!

56. Wat wilde je vroeger worden?
Dokter.. Doe nu maar niet meer.. Ik kan niet tegen bloed en mensen die overgeven en ja dat is het eigenlijk wel.

57. Geloof je in geesten?
Ja..

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Voor mijn gevoel wel ja.

59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Ik neem ze niet dagelijks, maar als ik er neem vitamine b-12

60. Draag je slippers?
Ja, vooral in de zomer!

61.  Draag je een badjas?
Soms.

62. Wat draag je in bed?
Een normale pyjama.

63. Eerste concert?
One Direction!

64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat.

65. Nike of Adidas?
Adidas.


66. Cheetos of Doritos?
Cheetos.


67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Pinda's.


68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee, nog nooit van gehoord.

69. Ooit danslessen gehad?
Ja! Wat mis ik dat zeg.

70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Geen idee? We zullen het ooit wel te weten komen.

71. Kan jij je tong oprollen?
Nee! HAHAHA.

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee, dat niet.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja! Wel een paar keertjes.

74.  Heb je recordable cd’s in huis?
Ja, ik heb er wel

75. Kun je recordable cd’s branden?
Geen idee, nog nooit geprobeerd.

76. Brand je vaak wierook?
Nee.

77. Ooit verliefd geweest?
Ja!

78. Naar welk concert zou je graag willen?
Een concert van Enrique Iglesias.

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
The tribute to the cats band.

80. Hete thee of ijs thee?
Allebei even lekker.

81.  Thee of koffie.
Thee.

82. Mars of Snickers?
Mars!

83. Kan je goed zwemmen?
Ja. Ik heb de zwemdiploma's A, B & C. Zelf wilde ik gaan wedstrijdzwemmen. Was daar ook voor gevraagd, maar helaas ging dat niet met mijn gezondheid.
 
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja, dat is niet moeilijk voor mij.

85. Ben je een patiënt?
Ja.. Helaas wil ik hier niet verder op ingaan op dit moment.

86. DJ of een Band op je bruiloft?
DJ en band spreken mij allebei wel aan. Dan is alleen de vraag of ik ooit ga trouwen nog aan de orde..

87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja!

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee, heb ik ook niet nodig.

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Geen van beiden.

90. Kan je haken of breien?
Breien kan ik sowieso. Haken heb ik nog nooit geprobeerd.

91. De beste plek voor een openhaard?
In de woonkamer. Lekker knus.

92. Wil je trouwen?
Ja, het liefste wel. Het hangt alleen ook af van je partner natuurlijk.

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Niet van toepassing.

94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Geheimpje.

95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Soms kan ik wel lichtelijk geirriteerd raken, maar boos word ik niet echt.

96. Heb je kinderen?
Nee.

97. Wil je kinderen?
Ja, maar wanneer dat weet ik nog niet.

98. Wat is je favoriete kleur?
Mijn favorieten kleuren zijn groen en oranje!

99. Hoe wil je begraven worden?
Ik heb hier werkelijk nog niet over nagedacht. Toch maar eens een keertje gaan doen. Je weet het immers nooit.

100. Mis je nog iets?
Op dit moment mis ik wel bepaalde mensen om me heen, maar dat komt ook wel weer goed.

Dit was mijn 100 vragen die niemand ooit aan je stelt tag. Vond je het leuk en wil je deze tag overnemen? Dit mag natuurlijk gerust! Leuk zelfs.

Wil jij later kinderen of heb jij al kinderen en wat drink jij bij je avondeten?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥