Mijn leven in 140 tekens! #1

Vanaf vandaag komt er eens in de 4 weken iets nieuws op mijn blog. Ik heb dit idee in overleg over mogen nemen van Judith! Deze blogposten staan in het teken van mijn Twitter, hier ben ik namelijk al vanaf 2010 een beetje veel aan verslaafd.Wil jij meer weten, wat ik zoal tweet en waarom ik dit zo leuk vindt? Lees dan gerust met mij mee en kom hier meer over te weten.




Ik heb een tijdje heel weinig tot niet getweet wegens heel veel drukte. Op begeven moment miste ik het en ben ik weer tweets gaan sturen. Deze post kun je elke om de 4 weken verwachten. ''mijn leven in 140 tekens''!

We gaan nu maar snel beginnen.

 
Dit is zo'n moment dat ik in huilen uit kon barsten, wat is ''als je me echt zou kennen'' toch een mooi televisie programma. 

Soms vraag ik me af wat de mensen die mijn volgen gaan doen die dag? Wat gaan jullie vandaag doen lieve lezers?

De laatste aflevering van ''Moordvrouw'' was echt z'n aflevering dat ik dacht van wat is dit voor een aflevering, zo mooi en zo eng ook.

Is het niet zo dat ze altijd zeggen dat drie keer scheepsrecht is? Nou, dat vroeg ik mij toch echt even af op dat moment.

 
Wat ik vaak op Twitter plaats is het nummer wat ik op dat moment beluister. Dit lied spreekt mij zo aan ik vind het zo mooi. 

Hier kwam ik er dan ook echt achter van wauw, wat is Waylon hot in ''It takes 2''!

 
De aanslagen in Brussel waren het gesprek van de dag, vandaar dan ook deze tweet.  

Een quote die ik mooi vind en trouwens nu ook nog altijd mooi vindt.

Dit stukje tekst komt uit het nummer van Clouseau - Droomscenario. Ik vind het zo'n stukje wat mij echt aangrijpt.

De laatste voor vandaag. Girls just wanna have fun, gewoon omdat het kan en ik van deze zin hou.


Dit waren de tweets die ik stuurden en wilde delen. Over 4 weken komt er weer een overzicht van mijn tweets. Mocht je niet kunnen of willen wachten kun je mij gerust volgen op Twitter KLIK HIER.

Gebruik jij Twitter? Wat zijn jou favoriete tweets op dit moment?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥