Music is Life #6

Al zes weken lang plaats ik elke woensdag trouw een ''music is life''. Vandaag staan er weer zes nieuwe nummers die ik deze week veel geluisterd heb in dit artikel. Ben jij benieuwd welke dit zijn? Lees dan snel verder.



Mocht jij trouwens meer willen weten over deze rubriek? Lees dan vooral even het eerste artikel. Dan gaan we nu snel door met de top 6 van deze week.

Op nummer 6 een lied van Antonie Kamerling - Toen ik je zag
Dit lied raakt mij zo.. Je hebt wel eens zo'n gevoel ten minste ik wel. Sinds ik iemand ontmoet heb ben ik echt veranderd. Het is gewoon z'n mooie tekst. WAUW.

de nummer 5 deze week is voor Lost Frequencies - Reality
De melodie en de tekst zijn gewoon zo verslavend. Ik kan het elke dag wel een paar keer luisteren. Gewoon omdat ik het zo mooi vind.

Deze week op nummer 4 staan de 3js - Twee zielen
De tekst heeft geeft een heel dubbel gevoel op dit moment. De gevoelens die het in mij los maken kan ik op dit moment niet uit mijn hoofd krijgen. Het speelt dus echt om gevoel.

Nu alweer het nummer 3. Deze is deze week voor Racoon - Ocean
Wanneer ik dit lied draai kan ik al mijn tranen laten stromen. Zeker handig wanneer je alles zo in je hoofd hebt en dit kwijt moet. Ik zet dit lied dan ook geregeld even op en laat mijn tranen komen.

Op nummer 2 deze week Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou
Haar stem is zo mooi, de tekst is zo mooi, alles aan dit lied is geweldig mooi. WAUW WAUW en nog eens WAUW!

De nummer 1 van deze week is voor niemand minder dan Nick & Simon - Hoe lang
Deze tekst grijpt mij zo aan.. Hij past bij mijn gevoelens en is gewoon zo mooi. Ik wil iemand zo graag bij me, maar ik weet dat diegene tijd nodig heeft. Het is soms lastig, maar ook wel heel begripvol waarom.

Zoals je merkt is dit een heel gevoelige ''music is life'' dit heeft alles te maken met mijn gevoelens op dit moment. Ik twijfel nog of ik een artikel hierover ga schrijven of toch maar niet. We zullen zien.. Het is in ieder geval voor mij een mooie, maar toch ook wel moeilijke week geweest.

Welke muziek heb jij deze week veel geluisterd? 
 
Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥