Enquête BeautyLook by Kaylee 2016

Zoals vele wel zullen merken zijn er steeds meer veranderingen aan het komen op BeautyLook by Kaylee. Nu mogen jullie natuurlijk ook je zegje doen! Hier ben ik dan ook zeker benieuwd naar en heb dan ook een enquête voor jullie samengesteld. Lees jij met mij mee?

Vandaag is dan ook de dag dat ik jullie je ongezouten mening laat geven over mijn blog en ik ben zeer benieuwd hierna! Zo kan ik mijn blog ook op jullie aanpassen en wat jullie juist het leukste en het minst leuke aan mijn blog ondervinden, spannend.. Hoewel jullie zeker je mening durven geven en ook hele lieve reacties achter laten op mijn blog ben ik wel redelijk blij als jullie mij hierbij willen helpen en door de onderstaande link even de enquête in willen vullen.

De enquête KLIK HIER

Wat ik in de enquête ook heb gedaan is een ruimte open gelaten zodat jullie je overige opmerkingen hierin kwijt kunnen. Elke tip kan bruikbaar zijn, zolang het maar opbouwende kritiek is. De enquête zelf zal niet langer in beslag nemen dan 5 minuutjes. Het is dus zo gepiept en je zou mij er onwijs mee helpen. 

Dankjewel alvast lieve lezers!

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥