Mijn persoonlijke frustraties

Iedereen kent denk ik wel zo'n momentjes dat ze gefrustreerd zijn om de kleinste dingen. Of grote, dat kan natuurlijk ook. ;-) Zo ook ik.. Vandaag zet ik mijn stomste ergernissen op een rijtje. Ben jij benieuwd waar ik nu gefrustreerd over kan raken of wat mij gefrustreerd maakt? Lees dan maar snel met mij mee..


Tijdsnood
Vaak word ik al gefrustreerd als ik tijdsnood voel aankomen.. Ik word dan echt gek van mezelf en kan op alles en iedereen wel heel geïrriteerd reageren.  

Iets wat niet goed is in mijn ogen of wel heel perfectionistisch zijn
Doordat ik het liefste alles zo perfect mogelijk wil doen en dus heel erg perfectionistisch ben word ik hier heel erg vaak gefrustreerd over. Het is voor mij dan ook moeilijk om snel dingen af te maken, zoals het punt hierboven. Wanneer dit samen komt wordt het echt een chaos in mijn hoofd..

Afspraken die niet nagekomen worden of ineens afzeggen
Soms heb je wel eens dat een afspraak afgezegd wordt. Dit kan mij zo frustreren.. Vooral als het op het allerlaatste moment gebeurt en het excuus eigenlijk niet zo goed is.. Echt een persoonlijk puntje, maar daar kan ik mij echt aan ergeren. 


Mensen die alles regelen zonder te overleggen
Wanneer er iets plaats vindt waarmee ik iets te maken heb of al dingen geregeld heb, kan ik best gefrustreerd raken als mensen dit zomaar anders gaan doen en dat zonder te overleggen. Het kan bij mij soms voor discussies zorgen die achteraf niet nodig waren, maar ik op dat moment wel begin. Ik vind het persoonlijk gewoon prettig als mensen samen kunnen overleggen en niet alles ineens zomaar uit het niets naar hun hand willen zetten. 

Afwachten..
Zelf ben ik iemand die in de toekomst durft te kijken.. Niet per se per dag leef en gewoon verder wil met haar leven. Wanneer andere dit niet willen kan dit nog wel eens frustraties opleveren en zorgen voor een aantal goede discussies. Afwachten is dan vaak ook niets voor mij al moet dit wel regelmatig gebeuren. Dan probeer ik mezelf maar in te houden, maar laat het altijd merken dat ik hierom toch wel gefrustreerd wordt. 

Dit waren mijn persoonlijke frustraties.. Sommige zijn wat normaler in mijn ogen als de andere en soms moet ik ook niet zo'n drama queen zijn, maar zo ben ik nu eenmaal..

Wat zijn jou persoonlijke frustraties? 

 Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥