Review: Naomi Campbell ''cat deluxe at night'' eau de toilette

Vandaag heb ik een review geschreven over de ''cat deluxe at night'' parfum van Naomi Campbell. Hierin vertel ik je mijn mening over de parfum, en meer. Dus lees zeker verder.
Wauw, wat heb ik een lieve vriendin. Ik vierde mijn verjaardag niet, maar alsnog heeft ze mij dit cadeautje gegeven voor mijn verjaardag. Ik dacht dus ook meteen laat ik hier een leuke review over schrijven dus hier is het gevolg.

Wat ruikt deze parfum heerlijk. Ik kende zelf al meer soorten parfum van Naomi Campbell. Maar ook deze overtreft naar mijn mening weer alles. Hij ruikt heerlijk naar een soort fruit. Ook al kan ik niet precies vertellen naar welk soort fruit ik het vind ruiken, vind ik dit toch echt. 

Het geeft een sterke geur af, en deze blijft lang hangen, dit vind ik zeer belangrijk aan parfum. Anders kun je er net zo goed geen op doen vind ik dan.

De verpakking is ook zeker niet mis. Het zou als ik deze zelf uit moest zoeken zeker opvallen. Een zeer mooie roze geprinte verpakking, iets waar ik qua smaak wel van houd. Dit is natuurlijk ook weer ieder zijn eigen. 

Ik wist de prijs niet precies dus deze heb ik even voor jullie opgezocht, dit kan dus wat afwijken van wat de winkel er voor vraagt. (deze vind je onder de foto)
  Naomi Campbell ''cat deluxe at night'' eau de toilette 15 ml €16,90 (klik hier)
  Naomi Campbell ''cat deluxe at night'' eau de toilette 30 ml €25,40 (klik hier)

Natuurlijk zijn ze ook in de winkel te koop. Bijvoorbeeld bij Etos, of Ice paris xxl

Dit was mijn mening over Naomi Campbell ''cat deluxe at night'' eau de toilette. Heb jij deze parfum ook? Of ga je deze proberen nu? Laat het mij zeker even weten. 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥