Say heaven, say hell

Jullie kennen het vast wel als je in Nederland woont, het nieuwe programma op SBS6 ''Utopia''. Bij dit programma hoort een liedje, net als in elke ander programma natuurlijk. Dit liedje en de artiest die het zingt zet ik vandaag in het bijzonder op mijn blog.



Miss Montreal - Say heaven, say hell
Miss Montreal heet in het echte leven Sanne Hans. Ze is geboren op 22 september 1984. 


Sanne bracht in 2008 haar eerste single uit, deze hete ''Just a flirt''. Haar 1ste top 5 notering in de top 40 was in 2009 met het nummer ''Being alone at Christmas''. Pas in 2013 denk ik dat jullie haar echt hebben leren kennen met haar 2e top 5 notering in de top 40 met het nummer ''Hoe'' ft Nielson.

Toen ineens kwam de single waar ik het vandaag over wil gaan hebben ''Say heaven, say hell''. Wauw, ik vind het een prachtig nummer. Een nummer wat me vanaf de eerste keer dat ik het hoorde al meteen aansprak. 

Natuurlijk wist ik in de eerste instantie niet hoe het hete en van wie het lied was. Toen ik het eindelijk wist ben ik het vaker gaan luisteren, en ook goed naar de tekst gaan luisteren. Het heeft naar mijn mening een super mooie tekst, een levens tekst. 

Miss Montreal of te wel Sanne heeft me er zeker mee verrast. Ik luister het vaak, en zal dit ook vaak blijven doen. Het past ook zeker bij het nieuwe programma ''Utopia'' van SBS6. 

Wat vind jij van het nieuwe nummer ''Say heaven, say hell'' van Miss Montreal?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥