Woensdagsong: Pitbull ft. Ke$ha - Timber

Wauw, vanaf vandaag elke woensdag een woensdagsong. Ik vind elke week wel weer een ander lied leuk, en dat zou ik dan graag met jullie willen delen. Wat is nou een betere weg als midden in de week een blogpost te maken over dat lied van die week. Als je verder leest, weet je er dadelijk meer over waarom ik voor dit nummer heb gekozen.



Door Judith van Judith blogt solo heb ik dit een beetje gedaan, zij doet altijd een maandagsong. Het leek me zo'n leuk idee om ook bij mij op mijn blog te gaan doen.

Deze woensdagsong is van niemand minder dan Pitbull ft. Ke$ha. Deze geweldige hit Timber staat in Nederland op 1 in de top 40. Ik luister dit lied heel vaak, het geeft me een happy feeling. Ik word er zo vrolijk van, het blijft ook de hele dag door in mijn hoofd hangen. Vaak zet ik de muziek zo hard aan, en ga ik lekker meezingen.. Herkennen jullie dat ook bij bepaalde nummers?

Volgende week woensdag zul je weer een nieuwe woensdagsong vinden op mijn blog, ben jij benieuwd welk lied het die week is? Kijk dan vooral elke woensdag zeker even op mijn blog.

Wat is jou favo woensdagsong van deze week?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥