Gastblogger #5 My wishlist for 2014


Een nieuw jaar betekend voor mij ook een nieuwe wishlist. Gewoon een nieuwe lijst voor dingen die ik super graag zou willen hebben voor bijvoorbeeld mijn verjaardag.


Bijna alles is beauty maar er zitten ook wel wat fashion en lifestyle dingen bij.

Lets begins!

Sleek - Rose Gold


Het is een dupe van Nars Orgasm. Een super mooie blush maar Nars is ontiegelijk duur ongeveer zo'n €40,- Dus is zo'n blush van ongeveer €5,50 toch wat beter, toch?


Real Techniques kwasten

De professionelen kwasten van de pixie zusjes van YouTube.
Het zijn super fijne kwasten maar wel redelijk duur.
Ik zou zoooooo graag de Stipplingbrush en de Powder brush willen hebben.

Lush lemony flutter en lipscrub










Sorry voor deze foto opstelling. Ik heb helaas geen lush in de buurt maar dit zijn echt dé musthaves die ik super graag wil.





Uilen ketting

Al 2 jaar ben ik gek op die uilen kettingen maar vaak vind ik ze te duur of ik moet ze bestellen of ze zijn weer anders en niet mooi genoeg. Echt zo'n fashion must have die ik zo graag wil.


Lade kast

Ik heb echt zoveel beauty/make-up/nagel dingen dat hij bijna te veel is en wil daarom graag 2 van zulke lade kasten hebben.
En lekker alles sorteren!


Dit is mijn wishlist voor 2014. Best veel maar er zitten dingen bij waar ik al zolang naar kijk en die ik zo graag wil hebben.

Wat is jou wishlist voor 2014?


Liefs Mariella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥