Review: L'oréal Paris bling bling bang

Vandaag heb ik een leuke review van de ''L'oréal Paris bling bling bang'' nagellak. Deze komt van de ''Color Riche Carat Colletion''.


Zoals ik net al zei komt de bling bling bang nagellak van de collectie ''Color Riche Carat Collection'' af, deze ziet er als volgt uit. 
















Bestaande van links naar rechts zoals je in de afbeelding kunt lezen de ''Scarlet Tinsel'', ''Bling Bling Bang'', ''Diamant Noir'' en de ''Sequin Explosion''.

Ik zelf heb de nagellak 30 december voor mijn verjaardag gekregen. Dit vond ik erg lief, want ik wilde graag minimaal één kleur uit de collectie van L'oréal Paris.

Wat mij het eerst opvalt is het kleine, dunne flesje waar de nagellak inzit. Dit is zeker handig als je het mee wilt nemen, als je ergens naar toe gaat of juist gaat logeren. Zelf heb ik liever de wat grotere flesjes, naar mijn mening vind ik dat net wat makkelijker vasthouden.













Over de kleur ben ik zeker te spreken, het is een mooie kobaltblauwe kleur, en past bij best veel kleuren. Er zitten aardig wat glitters in, en dat maakt het inderdaad erg bling bling achtig. Daar ben ik zelf nogal gek op, dus vandaar dat ik er ook zeker minimaal één wilde hebben.

De lak als je de nagellak op je nagel smeert vind ik een tikkeltje minder mooi als de kobaltblauwe kleur zelf. Dus qua mijn mening vind ik de subtiele blauwe lak net wat minder.




















Over het resultaat waar het naar mijn mening aan moest voldoen is het aardig gelukt en voor mij ook zeker de moeite waard zijn om nog eens één van de andere kleuren uit de collectie aan te schaffen.

Mijn lijstje voldoeningen: 
* Geeft goede pigment af van de kleur
* Grove stukjes glitters / kleine glitters
* Dekt goed

Aan deze punten moest die van mij voldoen, en dat deed hij. Naar mijn mening dus zeker een aanrader om te kopen.

De prijs van deze ''Bling bling bang'' is € 5,99 wat ik zeker niet duur vind voor de kleur en het geweldige kwaliteit. Ze zijn overal te koop. Kruitvat, BigBazar, Etos ect.

Vind jij deze nagellak mooi, heb je deze of wil je een andere uit de collectie? Of juist helemaal geen? Laat het mij weten, ik ben benieuwd! 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥