Tag: Let’s get VERY personal

Wauw, ik kwam deze tag tegen bij een blog waar ik wel eens vaker op kijk. Om precies te zijn bij Linda. Ik vond de tag zo leuk dat ik hem over heb genomen bij mijn eigen blog. Het is very personal, en dus zeer grappig om over mij te lezen. (deze heb ik op zondag 12-1-'14 ingevuld)

Dit word heel persoonlijk! Ben je er klaar voor? 
Ja, hoor waarom niet?

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Vorige week.



















Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ja, een lekkere boterham met kaas.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriend Roy.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen? 
Normaal zou ik er graag 2 willen. Maar als ik echt moet kiezen tussen 10 of geen, dan wil ik er geen.


 










Wat hoor je op het moment van schrijven?
Life with boys op de achtergrond, omdat mijn zusje dat aan het kijken is. 

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja.

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik morgen tentamens heb, en eigenlijk moet leren in plaats van deze tag invullen.

Sta je altijd klaar voor je vrienden? 
Ik probeer dit zoveel mogelijk te doen, maar dat lukt niet altijd.
 


 















Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn ouders, zusjes en vriend.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik word dan vaak heel druk, of ik krijg een heel irritant humeur. 

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Jazeker.



 















Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, en dat voelt fijn.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ''rewind''-knop zou hebben?
Ja.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, maar vooral om dat ik ze qua gevoelens kwestie niet wil kwetsen.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken? 
In het begin dacht ik van wel. Maar nu heb ik een vriend die rookt, en ik vind dit op zich niet zo erg. Soms denk ik wel, joh je bent niet slim bezig. Maar het is en blijft zijn keuze. 

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Eerlijk gezegd niet.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk zelf het verleden. Maar ik pieker ook veel over de toekomst. Wel, ik raad je aan om dit niet te doen. Dit is namelijk heel erg vervelend. En voor mezelf is het ook vooral slim om hiermee te stoppen.



 














Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
6 à 7 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het wel.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, zeker niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken? 
Cola, I love it.

Welk soort bed heb jij?
Een mooi hout bed. (2 persoons bed)


 















Hou je van de regen of haat je het?
Ik vind het als ik buiten ben, niet leuk. Dan haat ik het eerlijk gezegd wel. Maar als ik binnen zit of in bed lig. Dan houd ik er wel van. Ik word er namelijk rustiger door. 

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Nee, ik vind mijn principes heel erg belangrijk. 

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk als ze me niet kennen als pessimist, maar als ze me wel goed kennen juist als optimist.



 















Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Mijn vriend Roy.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
One Direction, The Story of my life. Deze film heb ik met mijn zusje gezien.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ik kan hier ja op antwoorden, maar dat was andersom denk ik precies hetzelfde.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, daar houd ik niet van.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ja en nee.



















Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Een concert. 

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja, eerlijk gezegd wel.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee.

denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, zeker niet. 

Ben jij snel jaloers?
Snel is een groot woord. Wel eens ooit past beter bij mij.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, deze week heb ik daar geen tijd voor gehad.



 










Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, meerdere mensen.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Dat kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Soms.

Wat doe je morgen?
3 tentamens maken op school.















Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een nieuwe vriendje heeft?
Nee, totaal niet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja, mijn vriend Roy.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ja, meerdere keren.

Houd je van suikerspinnen? 
Ze zijn lekker, maar ik vind popcorn lekkerder.


 















Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 op 10.
Niet zoals ik verwacht had. Ik geef een 4.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, meerdere.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
De film die we keken uitzetten. 

Wat is je stemming op dit moment?
Moe zijn heb ik nu als stemming.



 















Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn zusjes.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja, ik heb een relatie gekregen met mijn vriend Roy.

Met wie was je gisteravond?
Met mijn vriend Roy.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, ik sliep meteen toen ik in bed ging liggen.



 















Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Denk beide. Voor mij maakt het geen verschil wie er begint. 

Heb je plannen voor dit weekend?
Het weekend dat komt, nog niet. Denk sowieso afspreken met mijn vriend.


Dit was mijn very personal tag, hopelijk vonden jullie hem leuk. Of heb je deze tag zelf ooit ingevuld?

Wil je meer tags zien? Of heb je andere ideeën voor een blogpost? Laat het me weten!

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥