Enquête over BeautyLook by Kaylee


Vandaag heb ik een Enquête. Ik zou graag jullie mening willen hebben over mijn blog en mijn blogposten. Voornamelijk omdat ik zelf nogal perfectionistisch ben, en graag het beste van mezelf wil laten zien. Natuurlijk zou ik ook het liefst iedereen willen vermaken en het beste er uit willen halen om dat te kunnen doen is natuurlijk door jullie eigen mening.



De link van mijn enquête is als volgt: https://www.surveymonkey.com/s/GTMJ5FR De enquête bevat 10 vragen: 3 meerkeuze vragen en 7 open vragen. De enquête kan anoniem ingevuld worden, maar ook met bekendheid. Je kunt bij wat is uw voornaam ook de naam/link van jou blog neerzetten.











 

Ik vraag jullie zo eerlijk mogelijk te antwoorden, zodat ik er wel wat aan heb als je hem invult. Dan kan ik er namelijk ook zeker wat mee doen.

Mochten er tijdens het invullen van de enquête problemen zijn kunnen jullie dit altijd meteen laten weten via een reactie hieronder, dan probeer ik dat zo snel mogelijk te verhelpen.


















Ik wil jullie alvast heel erg bedankten, en ik hoop dat jullie zo eerlijk mogelijk en een oprechte mening willen geven. 

Heel veel succes met het invullen van de enquête! Als jullie over een tijdje de antwoorden willen weten, dan mogen jullie dit zeker ook even in een reactie laten weten. Dan kan ik deze bespreken in een andere blogpost.

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥