TAG: The Fairytale Tag


Deze tag kwam ik tegen op Judith blogt solo. Ja, je leest het goed. Ik kwam weer een leuke blogpost tegen bij Judith! Dit zal wel komen omdat ik haar blog zo fantastisch goed vind. De tag vond ik net zo fantastisch en moest ik dus zeker weer invullen. Ik ben echt dol aan het worden op tags.



Gister heb ik helaas door alle drukte rond school geen blogpost kunnen maken. Vandaar dat jullie vandaag 2 blogposten kunnen verwachten. Dat is dus zeker weer iets leuks om naar uit te kijken.

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Sommige momenten beschouw ik mezelf als spuuglelijk, andere momenten als een mooie knappe dame. Hier kan ik dus geen duidelijk antwoord op geven, het verspringt nogal per dag. Dit zullen vast meerdere mensen hebben.

Doornroosje: Hoeveel uren slaap je elke nacht?
Dit is heel verschillend. Ik probeer door de weeks mijn slaap zeker te pakken, dat heb ik dan ook wel weer nodig op dit moment. In het weekend nog meer verschillend. Vaak erg laat naar bed, maar wel eerder weer wakker zijn. Ik probeer dan wel uit te slapen, maar dat lukt dan weer niet altijd helaas. Ik houdt er nou net zo veel van.. Balen dus, want ik heb me slaap juist erg hard nodig dan.

Raponsje:  Houd je ervan om buiten te zijn?
Dit is een makkelijkere vraag. Ik zit liever binnen als buiten, dus nee ik houd er niet van om buiten te zijn. Binnen is het ten minste lekker warm en altijd wel droog.


Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee, ik kijk het eerst af voordat ik iemand in vertrouwen neem. Zeker bij onbekende doe ik dit, ik moet eerst zeker weten of ik die mensen kan vertrouwen. Toch is het me al vaak voorgevallen dat ik verkeerde vriendschappen heb gesloten. Die mensen lieten me later dan ook weer vallen of kwetste me enorm.

De Wolf en de Zeven Geitjes: Ben je gemakkelijk voor de gek te houden?
Soms wel, soms niet. Dit ligt net aan de persoon die dit wil doen bij me. Bij de ene merk ik het en bij de andere helaas niet. Toch levert het wel eens leuke momenten op hoor als ik het niet door heb.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen? 
Ja, ik heb 2 zusjes. Mijn relatie met hun verschilt heel erg. Het ene moment is de relatie goed, het andere moment is het wat minder. Maar ik denk dat hier veel mensen last van hebben. Toch weet ik zeker dat hun voor mij door het vuur zullen gaan als er wat zal spelen, net als andersom ik voor hun zou doen.

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jou ogen?
Als een persoon een gezond leven leeft, zichzelf is en zelfverzekerd in het leven staat. Natuurlijk speelt hun innerlijk ook een grote rol, als deze verkeerd is is het beeld natuurlijk ook snel anders over een mooi persoon.


De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Stiekem eigenlijk heel veel dingen wel.. Ik lust niet zo erg veel, ook al proef ik het dan.. Dit is een minpuntje vind ik zelf.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw kamer?
In mijn eigen slaapkamer staan geen planten.

De Gelaarsde Kat: Heb je een huisdier? Zo niet, wil je er een?
Nee, ik heb er zelf geen. Mijn vriend heeft 2 puppy's gekocht en wauw ik begin er steeds meer van te houden. Natuurlijk hoop ik dat ik ga samenwonen later met me vriend. Dan gaan de hondjes me zeker vermaken en word ik er zeker blij van.






Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Wat ik zelf een zwak punt vind in mijn karakter is dat ik vaak verlegen en onzeker ben. Zelf had ik dit graag anders gezien. Ik had juist wat meer zekerder geweest en natuurlijk dus ook socialer. Wel merk ik in de loop van mijn leven hier al verbetering in komen, waar ik dus ook zeker blij mee ben.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Mijn grootste wens is dat iedereen een GEZOND, GELUKKIG & LIEFDEVOL leven mag leiden.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Dat zijn 3 dingen. Mijn familie, mijn vriend en vrienden/vriendinnen. Maar naast die dingen is dit ook mijn blog en jullie. Immers nemen jullie de moeite om mijn blog te lezen, dit maakt het zeker de moeite waard om mijn blog voort te blijven zetten.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik ben het allebei wel. Het ene moment ben ik erg actief bezig en werk ik dus hard, het andere moment ben ik erg lui en doe ik liever niks. Door mijn perfectionisme denk ik wel dat ik vaak harder werk vooral aan de dingen die ik echt wil bereiken en ik erg leuk vind.

De Sneeuwkoningin: Wie is je beste vriend(in) en wat zou je voor hem/haar doen?
Ik heb meerdere ''beste'' vriendinnen en natuurlijk mijn vriend. Voor hen zou ik door het vuur gaan, wat ik van hun ook weet dat ze voor mij zouden doen. Dit kan natuurlijk wel ooit in teleurstellingen leiden. Er zijn namelijk mensen die je als ''beste'' beschouwd maar helemaal geen ''beste'' zouden moeten zijn. Ze laten je namelijk achteraf bijvoorbeeld vallen of kwetsen je. Dit heb ik helaas zelf ook wel eens meegemaakt, maar toch blijf ik bepaalde mensen echt als ''beste'' zien.


De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ja, ten minste als het van een bekend persoon is. Als het onbekende zijn vind ik het wat lastiger. Bijvoorbeeld toen ik voor de eerste keer met mijn vriend mee moest naar een verjaardag. Ik had allemaal zenuwen en dan vind ik het juist niet meer zo leuk. Wel vind ik het achteraf leuk dat ik toch ben gegaan.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Ja, erg veel zelfs. Ik heb veel kleding, maar toch vind ik het nooit genoeg. Ik koop zelf op zich vrij weinig. Meestal wacht ik wel tot er bijvoorbeeld een broek echt kapot aan het gaan is voor ik een andere er weer bij koop. Ik heb dan weer zo iets van je kunt dit toch niet allemaal tegelijk aandoen.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
In sommige gevallen wel, maar in sommige gevallen ook zeer zeker niet. Ik vind het dapper van mezelf dat ik bepaalde onderzoeken in het ziekenhuis toch heb doorstaan en ondergaan ben terwijl ik er heel erg tegen op zag. Dus dat vind ik dan wel weer dapper van mezelf.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ja, heel erg. Dit heeft redenen die ik liever niet mededeel op dit moment. 


Dit was mijn ''The Fairytale Tag''. Je mag hem zelf overnemen als hij je leuk lijkt. Laat dit me zeker weten, ik ben namelijk ook wel erg nieuwsgierig naar jullie antwoorden. Wat is jou favoriete sprookje?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥