Ask me anything & Liebster Award vragen


Ask me anything & Liebster Award vragen staan vandaag in het teken op mijn blog. Zoals jullie wel weten heb ik vorige week ook al een blog gemaakt met de Liebster Award. Wat het nog leuker voor me maakt is om mee te delen dat ik nog een keer genomineerd ben en deze vragen dus zeker ook nog eens ga beantwoorden. Voor de Ask me anything heb ik ook wat leuks bedacht. Lees dus gerust verder!

Ask me anything heb ik al vaker gedaan zoals jullie waarschijnlijk wel weten. Die keren waren niet echt een succes helaas. Ik had namelijk graag gehoopt dat jullie mijn vragen wilde stellen die ik later kon beantwoorden op mijn blog.

Dus voor deze keer kunnen jullie al jullie vragen hieronder in een reactie zetten, dan beantwoord ik ze zo vlug mogelijk allemaal tegelijk in een leuke blogpost. REAGEER DUS ZEKER MET AL JE VRAGEN!

_________________________________________________________________________________






Wat ben ik blij dat ik jullie mag mededelen dat ik nog een keer genomineerd ben voor de Liebster Award! Dit maal door Ilona van World full of Polish Super bedankt hiervoor Ilona! Dus vandaag ga ik nog een keer haar vragen beantwoorden. (ik nomineer nu zelf niemand meer, dit omdat ik dat op deze blogpost KLIK HIER al gedaan heb).

De vragen die Ilona mij gaf zijn als volgt:
1. Waarom ben jij begonnen met bloggen? Ik was altijd al bezig met beauty, fashion en natuurlijk ook lifestyle. Het leek me leuk om mijn ervaringen en belevenissen met mensen te gaan delen. Zodoende ben ik deze blog begonnen.

2. Als er een merk was dat jou hele leven zou sponsoren, welk merk zou dat dan zijn? Als ik mag kiezen zou ik graag twee merken kiezen. Op mijn eerste plaats graag Micheal Kors en op de tweede plaats graag Chanel.

3. Aan welke app ben je op dit moment het meest verslaafd? Deze is niet zo moeilijk om te beantwoorden. Dat is zeker weten Facebook!

4. Wat maakt jouw blog, jouw blog? Wat maakt het bijzonder? Ik blog over mijn eigen interesses en hoe ik over iets denk, ik geef dus zeker mijn eigen mening. Ik denk zelf dat dat net het schepje is wat mijn blog uniek maakt en zeker ook eigen.

5. Wat is jou grootste verslaving? Op dit moment zijn dat twee dingen. Op een is dat bloggen en op twee is dat chocolade eten.

6. Welke artiest zou je graag weer tot leven willen brengen en waarom? Amy Whinehouse. Ik vond haar muziek altijd geweldig mooi.

7. Wat is je favoriete tv-programma? Dat is toch echt wel Flikken Maastricht, daar kan ik niks anders van maken!

8. Heb jij guilty pleasures en zo ja, wat dan? Eerlijk gezegd weet ik niet wat guilty pleasures zijn. Hier kan ik dus ook geen antwoord op geven helaas.

9. Wat zijn je 3 beste karaktereigenschappen? Deze is wat makkelijker. Op één staat behulpzaam, op twee staat nauwkeurig en op drie staat zelfstandig.

10. Wat is je favoriete quote? Op dit moment heb ik deze: Vallen en opstaan, knokken en doorgaan.

11. Wie is jou droomman? Nou dat is zeker weten wel mijn vriend, geen twijfel over mogelijk.


Ik heb deze vragen met plezier ingevuld. Hopelijk vonden jullie ze leuk, kijk ook even op de vorige blog (waar de link van staat hier boven aan) om te zien of ik jou de vorige keer al heb genomineerd. 

& Natuurlijk Ilona nogmaals super bedankt voor de nominatie! 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥