Gastblogger #9 Mijn top 3 aanraders van boeken


Boeken heb je in alle soorten en maten. De ene vind boeken lezen onnoemelijk saai, terwijl de ander ze binnen 2 dagen uit heeft. Ik zelf hou er wel van om boeken te lezen, maar dan moeten ze me ook echt aan spreken. Hieronder heb ik mijn top 3 aanraders van boeken voor jullie gemaakt. Lees snel verder als jij nieuwsgierig word.

Cynthia Beauty


Dit boek kreeg ik met kerst en heb 'm al helemaal uit gelezen. Het boek gaat over Cynthia de blogger van MissLipgloss.nl In dit boek staan al haar tips en haar verhaal over bloggen en beauty. Een super leuk en leerzaam boek. Dus als jij ook zo'n beauty girl bent is dit een echte aanrader!

Cynthia Beauty - Te koop bij onder ander bol.com voor maar € 14,95.


GoLisa


GoLisa is een echt girly boek. De schrijfster is Ysabel Jongeneelen. Ze "werkt" op de site www.gosupermodel.nl waar Kaylee en ik elkaar hebben ontmoet. Samen met andere leden van goSupermodel heeft ze dit boek gemaakt. Het gaat over Lisa die met haar vriendinnen een nieuw meisje leren kennen. Maar door ruzie's en allemaal andere dingen is ze weg gevlucht bij haar ouders en gaat ze in een pant schuilen waar ook andere jongens en meiden zijn.

GoLisa - Te koop bij onder andere bol.com voor € 15,99.

De blog bijbel


Dit boek heb ik nog niet maar ik ben 'm van plan aan te schaffen. Ik ben met dit boek in aanraking gekomen door Teske van Teskuh.nl. Ze vertelde dat ze dit boek had binnen gekregen en hem zou gaan lezen.
Door de voorkant te lezen en wat meer informatie er over te zoeken, zag ik ook dat er veel interviews van bloggers in stonden. Ik vind het ook leuk dat dit boek is geschreven door een blogger. Namelijk Carlijn Bekker voor ik haar boek leerde kennen wist ik totaal niet we ze was. Maar ze kan heel goed bloggen dus zal dit boek vast ook wel geweldig zijn.

De blog bijbel - Te koop bij onder andere Bol.com voor €10,00.


Ik vind dit toch wel erg leuke boeken en het licht onder de €20,- aan prijsklasse dus ook nog best betaalbaar voor een goed boek.

Liefs,
Mariella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥