Woensdagsong: Little Mix - Move

Wauw, ik ben vanaf midden vorige week zo verslaafd aan dit lied. Vandaar het vandaag in de woensdagsong zit op mijn blog. Dit met het lied ''move'' van Little mix.



Wie is Little Mix? Nou Little Mix is een Britse meidengroep (voorheen bekend als Rhythmix). De groep bestaat uit 4 meiden met de namen: Perrie Edwards, Jesy Nelson, Leigh-Anne Pinnock en Jade Thirlwall.

Waarschijnlijk kennen vele meiden Perrie Edwards wel, zij is de verloofde van Zayn Malik.

De groep is gevormd tijdens de achtste reeks van The X Factor. Deze hebben ze dan ook gewonnen. Little Mix eerste single ''Wings'' kwam uit in augustus 2012. Hun eerste album ''DNA'' kwam in het najaar van 2012 uit.


Waarom ik nu vandaag het liedje ''move'' wilde voorstellen aan jullie is vooral omdat ik dit zo'n lekker nummer vind. Je kunt het snel en makkelijk mee zingen (het is wel Engels), maar ook swingt het lekker. Deze combinatie vind ik dan ook zeer goed.

Wat vinden jullie van Little Mix, en wat vinden jullie van de single ''Move''? 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

3 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Ik vind Little Mix wel leuk, maar zou er geen groot fan van worden.
    Sommige nummers denk ik dan ook van "nee, weet net niet", terwijl ik andere nummers geweldig vind. Zo ben ik gek van DNA, Wings, How Ya Doin'? (ft. Missy Elliott) en Little Me.
    Move vind ik persoonlijk weer een "nee, net niet." Maar super leuk dat je deze blogs op woensdag online zet! :D Zeker blijven doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig om te horen. Opzich heb ik hetzelfde met bepaalde groepen. Dan vind ik 1 a 2 liedjes te gek en de andere net niet. Ik zal zeker de woensdagsongs blijven plaatsen, dankjewel voor het compliment!

      Verwijderen