GTST Shop – Wehkamp

Wauw, ik zag zo'n leuke blogpost bij Judith! Nou, ik ben een groot fan van de Nederlandse serie ''Goede Tijden, Slechte Tijden. Of te wel GTST. Dus toen ik de blogpost van Judith zag dacht ik meteen wauw deze moet ik delen met mijn bloglezers. Ben jij nieuwsgierig? Lees dan zeker even verder.

Zoals je waarschijnlijk door de titel van deze blogpost kon raden is er tijdelijk een GTST shop geopend op de Wehkamp webshop.

De soapserie en dan voornamelijk de stylisten van de acteurs en actrices zijn een samenwerking aangegaan met de webshop Wehkamp. Nu ben ik zelf geen grote internetshopper (door bepaalde slechte ervaringen) en ga ik liever gewoon zelf naar een winkel vond ik dit toch een deling waard.

Misschien ben je totaal niet bekend met de serie, maar de verschillende kledinglijnen zijn gebaseerd op personages als Janine, Nina, Bianca, Rikki, Wiet, Lucas, Bing en Noud. Voor de dames zijn er dus kledingitems te vinden voor verschillende leeftijden. Voor de mannen wat minder (Lucas, Noud en Bing verschillen qua leeftijd volgens mij niet extreem veel), maar er is genoeg keus. Bij elk personages staat precies beschreven wat deze persoon vaak draagt: ‘Rikki draagt vaak prints, die ze combineert met denim en kleurrijke accenten.’


Naast de kleding kun je er tijdelijk ook spullen voor in je huis vinden gebaseerd o decors in GTST: de woonkamer van Bouwhuis, de Koning, Lorena’s,  Lorena’s woonkamer, Rik’s woonkamer, Rozenboom hotelkamer & restaurant, Sanders woonkamer en Toko.

Nu is het mogelijk dat al deze personages je helemaal niet zeggen en dan hebben we het nog niet eens gehad over al deze decors/plaatsen, maar toch is het leuk om eens een kijkje te nemen in de shop:


De prijzen verschillen enorm: kledingitems van boven de €100,- (of zelfs €200,-), maar ook shirts van net iets boven de €10,-. 

Zelf ga ik een kijkje nemen, misschien ga ik dan toch nog wat kopen. Ga jij een kijkje nemen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥