TAG: Welke van de 2?

Deze leuke tag kwam ik tegen op de blog van Serena. Ik vond hem zo leuk, dat ik hem maar heb overgenomen. Bij deze tag is het de bedoeling dat ik uit twee voorgeschotelde vragen er slechts een ga kiezen. Ben jij nieuwsgierig geworden naar mijn welke van de 2 tag? Lees dan zeker meteen verder!



Ja, jullie denken nu vast wat veel tags in een korte tijd. Dit heeft zeker een reden, ik ben weer eens inspiratieloos. Ook krijg ik de kans niet echt om ideeën te bedenken door school, maar ik wil toch blogposten blijven plaatsen. Hebben jullie toevallig ideeën? Dan kan ik daar eens iets van maken.

Voor nu de welke van de 2 tag, veel leesplezier!


KLEDING



Spijkerbroek of joggingspak
Dit vind ik een lastige, ik draag het allebei veel. Naar school altijd een spijkerbroek, maar thuis altijd een joggingsbroek. Maar dan kies ik maar voor de spijkerbroek, deze is netter.
 
Lange mouwen of korte mouwen
Dit is niet zo'n moeilijke vraag, ik loop altijd in topjes of t-shirt dus dat word zeker korte mouwen. Ik heb het namelijk erg snel warm, maar ik vind het ook gewoon net wat leuker staan als bijvoorbeeld een trui met lange mouwen. 

Jurken of rokken
Zelf heb ik niet veel van beide. Maar als ik dan echt moet kiezen dan kies ik voor rokken.
 
Streepjes of ruitjes
Ik vind het beide niet echt mooi staan bij mezelf. Maar dan kies ik toch echt voor streepjes, daar heb ik tenslotte ook een t-shirt/tuniek van.
Teenslippers of sandalen
In de zomer loop ik het liefste op teenslippers. Deze vind ik net wat mooier, en lekkerder zitten tegenover sandalen. Die ik tevens ook niet heb.
Sjaals of hoedjes
Deze is niet heel moeilijk. Sjaals kunnen altijd gedragen worden, het staat iedereen goed. Maar hoedjes vind ik niet altijd mooi staan bij mensen. Zo ook niet bij mezelf. Dus vandaar de keuze voor sjaals.
Oorknopjes of oorhangers
Zelf draag ik vaak dezelfde oorbellen dagelijks, ook al heb ik er een berg van liggen. Oorhangers, deze vind ik net een tikkeltje mooier. Ik heb wel ook veel oorknopjes, en heb ook twee gaatjes dus in het tweede gaatje zitten dan ook altijd oorknopjes. Maar verder draag ik altijd grotere oorhangers.  

Ketting of armbanden
Ik kies hierbij voor kettingen. Mijn polsen zijn nogal dun, dus passen armbanden vaak niet. Dit vind ik erg jammer. Ik had graag wat gecombineerd met de armbanden. Maar kettingen vind ik ook gaaf, dus dan doen we het daar maar mee.
Hakken of platte schoenen
Het is een beetje afwisselend. Ik draag naar school altijd platte schoenen, maar op feestjes of dergelijke het liefste hakken. Maar ik ga voor platte schoenen nu.

Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Nou deze vind ik lastig. Ik houd eerlijk gezegd van allebei niet. Maar ja, je moet een keuze maken. Dan kies ik toch echt voor cowboylaarzen, deze vind ik dan net wat leuker.
Jasje of vest
Bij deze kies ik voor een jasje, dit vind ik wat stoerder. Daar houdt ik dan net wat meer van.


Make-up



Blush of bronzer
Het geeft je wangen een mooi kleurtje en dat vind ik zo mooi. Zelf gebruik ik altijd een blush van Essence. Ik vind ze mooie kleurtjes in hun assortiment hebben.
 
Lipgloss of lipstick
Zelf vind ik een lipstick fijner. Een lipgloss plakt naar mijn mening teveel. Deze gebruikte ik vroeger wel veel, maar nu ben ik toch echt overgestapt naar de lipsticks. Zelf gebruik ik er verschillende, Catrice, Essence, NYC en nog een aantal meer. Teveel om op te noemen zelfs.
Eyeliner of mascara
 Deze is niet moeilijk, zonder mascara ga ik de deur niet uit. Dus kies ik zeker voor mascara. Eyeliner vind ik een bijzaak, dit doe ik alleen maar als ik naar feestjes ga. En zelfs dan nog niet altijd.

Foundation of concealer
Zelf gebruik ik bijna nooit foundation, ik heb een gevoelige huid. Dus vaak als ik dit opsmeer krijg ik er pukkeltjes van. Dat wil ik natuurlijk niet. Concealer daar in tegen gebruik ik wel eens. Dit gebruik ik ook niet vaak, maar net iets meer als foundation. Ik gebruik concealer alleen bij een plekje of iets dergelijks. En dan lekker maar een klein beetje.
Neutraal of kleur
Op dit moment ben ik vooral van de nude kleuren en tinten. Ik gebruik amper kleurtjes. Die kleuren oogschaduw of eyeliner doe ik zo nu en dan eens op naar feestjes. De nude kleuren draag ik dagelijks. Ik vind het op dit moment ook een tikkeltje mooier bij mezelf passen.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Hier kies ik toch echt voor oogschaduw in vaste vorm. Dit vind ik veel fijner en ja, het is meer mij. 

Kwasten of sponsjes
Ik kies nooit voor sponsjes, ik vind kwasten gewoon veel makkelijker werken.


Nagels



OPI of China Glaze
Ik ken ze allebei niet, dus deze laat ik open. Sorry..

Lang of kort
Deze is makkelijk, ik kies hier voor lang. Dit vind ik mooi, maar zelf heb ik jarenlang nagels gebeten en nog wel eens ooit de neiging. Ik probeer het nu ook niet meer te doen, ik vind lange nagels zoveel mooier. Het is alleen wel ooit nog lastig.. 

Acryl of natuurlijk
Hier kies ik voor acryl. Ik vind natuurlijk ook wel heel mooi, maar acryl vind ik net een tikkeltje mooier bij mezelf staan. Dit zal ook komen door mijn nagelbijt probleem..

Felgekleurd of donker
Felgekleurd vind ik dan toch echt mooier, geen andere keuze mogelijk. 

Met nailart of zonder nailart
Dit verschild. Bij mezelf vind ik zonder nailart mooier, maar bij vele andere vind ik met weer een tikkeltje mooier. 


Body



Parfum of bodyspray
Deze is niet heel moeilijk. Parfum, ik heb er met mijn verjaardag afgelopen december 2 bijgekregen. Nu kan ik lekker afwisselen en dat vind ik erg leuk. Steeds weer een ander geurtje.

Lotion of body butter
Ik heb het beide in mijn kastje staan. Toch vind ik lotion net wat fijner, dus daar kies ik dan ook voor.

Douchegel of zeep
Ik kies voor douchegel. Zeep vind ik niet echt prettig te gebruiken.

Lush of andere merken
Andere merken, hier is namelijk meer in te ontdekken dan alleen maar Lush.


Haar



Krullend of stijl
Ik vind bij mezelf stijl haar, maar ook gekruld haar mooi staan. Ik heb het vaker stijl, dus hier kies ik dan ook voor.

Knot of paardenstaart
Dit vind ik beide mooi staan bij mezelf. Toch draag ik van mezelf uit vaker een paardenstaart dan een knot, dus daar valt mijn keuze dan ook op.

Schuifspeldjes of klipjes
Zelf als ik een knot maak gebruik ik schuifspeldjes. Dus deze gebruik ik dan ook nog eens, maar juist klipjes gebruik ik nooit. Deze keuze is dus ook niet heel moeilijk.

Haarlak of gel
Het liefst gebruik ik geen van beide. Als ik het gebruik is het voor feestjes en dan gebruik ik vaak haarlak.

Licht of donker
Ik vind bij mezelf licht haar mooier als donker haar. Dus ja, ook deze is niet heel moeilijk om te kiezen als het aan mij ligt. 

Lok of pony
Dit word een lok. Toen ik klein was heb ik heel lang een pony gehad, dit vond ik toen wel mooi. Op dit moment dus absoluut niet.

Los of vast
Ik heb het een tijdje lang vast gedragen. Toch merkte ik toen op een moment ineens dat ik los haar mooier vond staan. Sinds dien draag ik het dan ook amper nog vast.


Zomaar



Regen of zonneschijn
Ik kies hier voor zonneschijn. Dit vind ik zoveel leuker als regen. Altijd als het regent ben ik nog al vervelend. 

Zomer of Winter
Ik vind het allebei wel wat hebben. Toch kies ik voor de zomer, net een tikkeltje mooier weer.

Herfst of lente
Deze valt mee om uit te kiezen. Ook al vind ik de herfst met al die mooie bladeren en alles in het bos super mooi, toch vind ik de lente met alle bloemetjes die uitkomen net een tikkeltje mooier.

Chocolade of vanille
Chocolade, chocolade chocolade gewoon omdat het zo lekker is! Stiekem ben ik er een beetje aan verslaafd.

Westen of Oosten
Ik woon in Zuid-Oost Brabant dus kies ik voor Oosten. Oke, dit is misschien een gekke reden maar ach, dat maakt niet uit toch. 




Dit was mijn ''welke van de 2'' tag. Hopelijk vonden jullie hem leuk om te lezen. Natuurlijk mag je de tag altijd overnemen op je eigen blog. Laat je dan wel een berichtje achter? Owja, zoals al eerder gezegd, hebben jullie ideeën voor volgende blogposten?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥