Recept: Bananen milkshake

Ik vond het vandaag eens leuk om weer een recept te doen. Dit maal een recept voor een milkshake met de smaak banaan. Lijkt dit je lekker? Mij wel, dus lees zeker verder!



Ingrediënten
  • 400 ml melk
  • 4 bananen
  • 6 bolletjes vanille roomijs
  • 1 zakje vanille suiker (voor de lezers die van echt zoet houden 2 zakjes)

Hulpmiddelen
  • Blender
  • Staafmixer

Voorbereiding
  • Snijd 4 bananen in kleine stukjes 
  • Wat slim is om alvast te doen is het ijs klaarzetten & het pakje (de pakjes) vanille suiker pakken. 

Bereidingswijze
  1. Melk, bananenplakjes, het ijs en de vanille suiker in de blender doen.  
  2. Vervolgens een minuutje (of langer indien nodig) de ingevoegde ingrediënten laten draaien in de blender.



Dit gerecht kan je natuurlijk ook met ander fruit maken. Denk hierbij aan aardbei, peer of meloen. 

  • Waar je wel bij op moet letten is KIWI. De kiwi moet je eerst koken, anders gaat de kiwi in combinatie met de melk schiften. Als de kiwi eenmaal een paar minuutjes is gekookt gebeurt dat niet meer. 

 


Serveertips
  •  In een glas doen met een lieftallig rietje, op zich heeft zwaar optuigen niet zoveel zin omdat het op is voordat je er erg in hebt. 


 En drinken maar, hhmmm wat heerlijk! 

Vind jij dit een lekker recept? Ga je het zelf uitproberen?


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leuk! Ik heb alleen 1 tip voor je, doe wat meer met eigen foto's! Ik zie echt weinig van jou met eigen foto's en dat is echt jammer..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas heb ik daar op dit moment te weinig tijd voor.. Hier wil ik in de komende tijd proberen verandering in te brengen.

      Verwijderen