Gastblogger #10 REVIEW: Action Baked eyeshadow palette Nude


De Action heeft veel make-up, oogschaduw, oogpotloden, lippenstift, lipgloss en nog wel meer. Toch vraag je jezelf vaak af of de kwaliteit goed is door de zo'n lage prijs. Nou vandaag is er zo'n product. Dit palette heeft 4 shimmerige nude kleuren en ik ga vandaag mijn oordeel over dit product geven.


Hele mooie kleuren die heel mooi kunnen uitkomen en uitpakken. Wel wil ik even erbij zeggen dat toen ik ze swatchste met mijn vingers het kurk droog aanvoelde, maar dat betekend niet dat ze niet mooi kunnen zijn op het ooglid.


Dit zijn de kleuren je ziet de witte highlighter kleur ook best wel en je ziet dat er aardig wat kleur vanaf komt.
Zelf vind ik de 2e kleur heel mooi.

Wat ik van dit palette vind is dat er genoeg pigment van afkomt voor een ooglook te maken.

De Action verkoopt dit palette in nog veel meer andere kleuren voor €0,99. Niet duur en zeker niet voor de kwaliteit.

Zou jij zo'n palette van de Action willen? Of heb je liever een ander merk?

Liefs,
Mariella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥