Woensdagsong: Katy Perry Ft. Juicy J - Dark Horse


Wat ik vandaag in de woensdagsong laat zien is een lied van Katy Perry. Ze is echt een van mijn favoriete zangeressen. Wauw, ze kan zo goed zingen. Ben jij benieuwd naar wat ik verder nog over Katy Perry ga zeggen in deze blog? Lees dan zeker verder!


Katy Perry ft. Juicy J - Dark Horse

Zoals je net al zag is Katy Perry een van mijn favoriete zangeressen, maar wie is nou echt Katy Perry? Katy Perry haar echte naam is Katheryn Elizabeth Hudson. Hudson is geboren op 25 oktober 1984 in Santa Barbara. Ze is een Amerikaanse popzangeres-songwriter, actrice en gitariste. 
Katheryn werd in de Verenigde Staten bekend toen ze daar onder haar eigen naam ''Katy Hudson'' in 2001 een gospelalbum uitbracht. Toch heeft ze toen haar artiestennaam Katy Perry aangehouden om verwarring met de actrice Kate Hudson te voorkomen. 
Katy Perry heeft voor de films ''De Smurfen'' en ''De Smurfen 2'' de stem van Smurfin ingesproken. Ook heeft ze een klein rolletje gespeeld in Sesamstraat.

Wat ik nog meer zo goed vind aan Katy Perry waarom dat ze vandaag ook in de woensdagsong zit zijn vele andere liedjes zoals: Unconditionally, Roar, Hot 'n cold en Wide awake. Deze liedjes laat ik hieronder nog even horen.

Katy Perry - Unconditionally

Katy Perry - Roar

Katy Perry - Hot 'n cold

Katy Perry - Wide awake

Zoals je nu in deze woensdag song zag, kun je wel stellen dat ik een fan ben van Katy Perry. Ze maakt geweldig mooie liedjes en ja daar houdt ik ontzettend veel van.

Vinden jullie Katy Perry goed? Of heb je liever een andere zangeres die gaat zingen? Vertel het mij zeker, ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties! 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥