TAG: Fashion and Shoes

Deze leuke tag vond ik bij Judith en ik moest hem gewoon overnemen. De tag gaat over kleding. Met name over kleding die ik zelf in mijn kast heb hangen. Ben jij daar nieuwsgierig naar? Of wil je het gewoon weten? Lees dan vooral verder!

Bron: Tumblr
1. Waar staat je kledingkast?
Mijn kledingkast staat op mijn kamer, aan de rechterkant achter, als je vanuit de deur kijkt. Dit is de makkelijkste plek en zo houd ik ook nog genoeg ruimte over voor andere dingen. Het is een gewone houten kast met 3 deurtjes die open kunnen. Geen inloopkast ect.  

2. Heb je naast een kledingkast ook nog andere kleding opbergplekken bijvoorbeeld een kledingrek?
Nee, dat vind ik zelf niet mooi. Ook zou ik helemaal niet weten waar ik dat neer zou kunnen zetten. Mijn kamer is immers niet klein, maar ook weer niet heel erg overdreven groot.

3. Staan jou schoenen ook in de kledingkast of staan die op een andere plek? Zo ja, waar? 
Nou, mijn schoenen staan op een plek. Mijn schoenen staan in de bijkeuken in een kast. In die kast staan alle schoenen van het gezin.

4. Wat is het meest voorkomende kledingstuk in jou kast? En hoeveel heb je daarvan?
Ik denk dat dat topjes zijn. Zeker wel een stuk of 10. Ik heb het zelf nog al snel heet en vind het dan makkelijk als ik er een bolero over draag die ik meteen uit kan doen.  


Bron: Google

5. Welk kledingstuk draag je het vaakst?
Nou, dat is eigenlijk het zelfde als bij vraag 4. Topjes is dit antwoord. Waarom kun je dus ook het beste even lezen bij vraag 4. Maar ook kan ik hier wel een spijkerbroek bij plaatsen. Deze draag ik immers ook vaak. Ze zitten gewoon zo fijn.

6. Wat is de meest voorkomende kleur kleding in jou kast?
Ik heb eigenlijk zoveel verschillende kleuren in mijn kast liggen tegenwoordig. Dus ja deze vraag vind ik wat lastig. Toch denk ik dat dit vooral de kleur roze is. Deze kleur vind ik bij kleding toch wel vaak heel mooi. Ik neem aan dat zwart/wit niet tellen aangezien dit eigenlijk geen kleuren zijn. 

7. Draag je liever een rokje of broek?
Nou deze is niet zo lastig. Dat is een broek. Het zit gewoon net wat makkelijker als een broek en je hoeft niet perse heel erg rekening te houden met hoe je gaat zitten. 

8. Welk kleding item mis jij nog in je kast?
Meer blousjes. Deze heb ik op het moment maar 1 en ik vind ze steeds leuker worden. Geen idee waarom, maar ik vind het mezelf ook nog staan.

 Bron: Google

9. Wat zijn/is je favoriete paar schoenen?
Op dit moment zijn dat mijn laarsjes. Ik vind ze gewoon zo lekker zitten en het loopt zo makkelijk. Waarom zou ik moeilijke hakken aantrekken en me ongemakkelijk willen voelen als het super makkelijk kan zijn..

10. Kleding met een printje of een effen kleur?
Dit is een zeer lastige vraag. Ik vind zelf namelijk dat het aan het model en alles ligt. Je moet het zien met print en je moet het zien met een effen kleur. Dan pas zou ik een keuze kunnen maken.  

11. Wat is het duurste item in jou kast?
Ik denk mijn (nep)leren jasje. Dat is denk ik het prijzigste geweest in mijn kast. 

12. Liever zwarte of witte kleding?
Ik ga dan persoonlijk uit naar zwarte kleding. Witte kleding word namelijk nogal snel vies bij mij.. Ik ben namelijk vaak aan het knoeien ect.. 

13. Wat is je favoriete schoenenwinkel?
Ik heb niet echt een favoriete schoenenwinkel. Ik loop overal wel naar binnen waar ze schoenen verkopen. Vaak kijk ik dan waar ik de leukste schoenen vind en daar koop ik ze dan ook daadwerkelijk. 

14. Liever een maxi of mini skirt?
Als ik heel eerlijk ben vind ik het allebei niet heel erg mooi. Ik zou liever een skirt willen wat er tussen in valt. 

Bron: Google

15. Wat is je kleding style? Stoer, lief, kleurrijk of toch wat anders?
Dat weet ik zelf eigenlijk niet zo. De ene dag is het wat meer stoer, de andere dag weer meer meisjes achtig.. Ik heb niet echt een style op dit moment.

16. Draag je liever pumps of gympen?
Op dit moment liever gympen maar dat heeft met mijn voet te maken. Maar als ik ooit weer gewoon zou kunnen lopen zouden dit pumps zijn. Iets groter zijn vind ik toch net een tikkeltje mooier, maar dat heb ik helaas niet voor het kiezen.  

17. Wat is je favoriete kledingwinkel?
Ik denk op dit moment de Coolcat en de Primark. Ja, het zijn allebei zo'n leuke winkels maar zo verschillend. Daar houdt ik echt zo ontzettend veel van.

Bron: Google

18. Wat is je favoriete accessoire? Ketting, sjaal, armband of wat anders?
Dit is een lastige. Ik vind eigenlijk kettings, armbanden en andere accessoires allemaal wel leuk. Ik denk dat ik dan ga voor de ketting en de ring omdat ja deze draag ik echt ontiegelijk vaak.

19. Liever een tuinbroek of jumpsuit?
Geen van beide. Ik vind het allebei zo lelijk en heb er eerlijk gezegd helemaal niks mee.

20. Hoeveel paar schoenen heb je?
Dit is even rekenen.. Ik denk dat ik 6 paar schoenen heb, terwijl ik er meestal maar 3 echt aan heb.

21. Wat is je favoriete tas? En welke gebruik je het meest?
Ik gebruik het meest mijn schooltas. Dit is een zwarte tas van leer. Deze tas gebruik ik echt gewoon elke dag In het weekend zelfs al vaker als ik naar mijn vriend toe ga. Dus dat die veel gebruikt word door mij kun je wel vaststellen.

22. Welk kledingstuk kan niet in jou kast ontbreken?
Topjes en spijkerbroeken. Zonder die 2 kledingstukken in mijn kast zou ik echt niet weten wat ik aan moest.

23. Wat is je laatst gekochte fashion item? 
Mijn laatst gekochte fashion item is een spijkerbroek met vlekken. Ja, ik durfde eerst niet echt zo'n broek aan. Maar nu ik hem steeds vaker zie heb ik hem dan toch uiteindelijk wel gekocht. Nu ben ik er heel blij mee en is het een van mijn favoriete broeken geworden.

Bron: Google

Dit was de fashion and shoes tag alweer. Vond jij hem leuk? Neem hem dan gerust over! Wat is jou favoriete kledingitem?

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

3 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥

  1. Leuke tag! Mijn favoriete kledingitem is mijn denim-skaterskirt. Echt perfect voor in de lente en zomer. Verder kan ik niet zonder mijn bikerjacket:) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke kledingstukken! Ik zou zeer benieuwd zijn als jij deze tag over zou nemen!

      Verwijderen
  2. Je vrijetijdspakje is makkelijk te combineren met kleine gouden oorbellen. Nu kan je zeggen dat het pakje compleet is :)

    BeantwoordenVerwijderen