TAG: Tmi tag

Ik kwam deze leuke tag tegen bij Vera! Ik vond hem zo leuk dat ik hem over moest nemen gewoon. De TMI tag is een mega tag met maar liefst 50 vragen. Toen ik besloot om de TMI tag te doen vond ik dit best spannend worden. Ik verwachtte namelijk dat er best wat pittige vragen in voor zouden komen, gelukkig viel het wel mee. Wel is het een leuke, persoonlijke en uitgebreide tag! Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan zeker nu verder.


1. Wat draag je?
Op dit moment draag ik een spijkerbroek en een gewoon t-shirtje.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee, niet dat ik echt kan zeggen. Gelukkig maar.

4. Hoe lang ben je?
Ik ben 1.63 meter.

5. Hoeveel weeg je?
Ik weeg 49,5 kg.

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Oorbellen, maar ik verwacht niet dat die tellen. Anders is het nee.

8. OTP?
Wat is dat?


9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Deze heb ik niet echt.. Hier kan ik dus geen duidelijk antwoord op geven.

10. Wat is je favoriete serie?
Flikken Maastricht & GTST!


11. Wat is je favoriete band?
Ik heb niet echt een favoriete band. Het zijn meer verschillende eigenlijk. Ik verander hier nogal vaak mee.

12. Wat mis je?
Bepaalde mensen in mijn leven. Vooral mensen die dood zijn

13. Wat is je favoriete liedje?
Op dit moment is dat Little Mix - Move

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 18 jaar oud.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok.



16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Iemand die aardig, netjes en beleefd is en beleefd met mij omgaat.

17. Wat is je favoriete quote?
Vallen & opstaan, knokken & doorgaan.

18. Wat is je favoriete acteur?
Victor Reinier! En qua actrice Angela Schijf!

19. Wat is je favoriete kleur?
Oranje & groen.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Allebei wel haha.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Op mijn bed liggen.


22. Hoe lang douche je?
Meestal rond de 5 à 10 minuutjes.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Kleding, haar, make-up en wassen gok ik 3 kwartier op. Dat valt voor dat alles toch reuze mee?

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, niet dat ik me kan herinneren in iedergeval.

25. Wat is een turn-on?
Wild haar en een mooie lach!


26. Wat vind je een afknapper?
Onfris ruiken, echt zo'n afknapper. En daar hoort ook bij onverzorgd eruit zien.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb geen YouTube kanaal.

28. Heb je angsten?
Ja ik ben bang voor insecten.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Bepaalde herinneringen.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vanmorgen tegen mijn vriend.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Ik heb geen YouTube kanaal.


32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Dat is een hele moeilijke vraag, ik lees op dit moment geen boeken. Ik kan het me zelfs al niet meer herinneren welk boek ik voor het laatst heb gelezen.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
GTST.


34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vriend.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Het is mijn collega.

36. Wat is je favoriete eten?
Pannenkoeken, pizza & friet.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Eigenlijk een hele wereldreis. Naar zoveel landen, dat dat niet eens echt op te noemen is denk aan Canada, Amerika, Australië ect.

38. De laatste plaats waar je was?
Eindhoven.


39. Heb je een crush?
Ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteravond.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Vorige week.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zuur, denk hierbij aan citroen ect.


43. Welke instrumenten speel je?
Geen een. Soms zing ik wel eens, maar dat is geen instrument.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Oorbellen.


45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Dansen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Carnavalsmuziek.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Deze heb ik niet, ik vind ze nogal niet leuk.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee, zie de vorige vraag.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteravond.

50. Wie geef je de tag door?
Wie hem maar wil!

Ga jij de tag overnemen? Zoja, laat het me zeker weten, ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥