100 blogposten online!

Bron: Google

Wauw, dit vind ik gaaf om me te mogen delen. Dit is mijn 100ste blogpost. Vandaag ga ik terugblikken op 100 blogposten. Welke zijn het meest bekeken? Wat willen jullie nog graag zien in mijn volgende 100 blogposten ect. Wil jij dit allemaal weten? Lees dan zeker verder.

Bron: Google

Als allereerste wil ik jullie super erg bedanken dat ik mag bloggen voor jullie en dat jullie dan ook interesse tonen in het lezen van mijn blog. Ik heb de 100 blogposten gehaald in iets meer dan 4 maanden. Ben door jullie steeds meer gaan bloggen, dit lijden tot eigenlijk wel dagelijks. Hier ben ik ziels gelukkig mee, maar vooral jullie heel dankbaar voor. Ja, ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

Bron: Google

Als tweede ga ik beginnen met de top 10 best bekeken blogposten. Deze ga ik op een rijtje zetten, met het linkje erbij.

1. Kruidvat actie: VANS SCHOENEN
Schijnbaar was deze blogpost toch echt wel een topper, hier ga ik dan ook zeker vaker over bloggen (acties).

2. Catrice nieuw assortiment Spring/Summer 2014
Jullie zijn zeer benieuwd naar nieuwe assortimenten, ik ga dan ook proberen hier meer over te posten.

3. TAG: Blogger love tag
Tags vinden jullie het leukste aangezien deze het vaakst in de top 10 staan. Ik houd zelf ook erg van tags, dus deze ga je ook zeker weer terug vinden in de volgende 100 blogposten.

4. Gastblogger #11 REVIEW: Action waterproof gel eyeliner
Mijn gastblogger heeft tegenwoordig meerdere reviews geschreven. Dit ga ik de komende tijd ook doen, dus bereid je maar vast voor. Ik geef zomaar een voorproefje weg.

5. Recept: Oreo cheescake cupcakes
Recepten vind ik zelf zo leuk om te geven. Zelf merk ik dat jullie meer van de lekkernij recepten houden, deze wil ik dan ook vaker gaan plaatsen.

6. Woensdagsong: Little Mix - Move
Woensdagsongs daar houd ik nog het meest van. Muziek is alles voor me en ja dit deel ik graag met jullie. Deze zullen jullie dan ook elke woensdag vertrouwd terug vinden.

7. TAG: 4 things tag!
Hetzelfde als bij 3. Ja, ik kan er niks anders van maken.

8. TAG: 99 things
Nou, hetzelfde als bij 3 en 7. Ik ben een beetje inspiratieloos aan het worden zo.

9. Tips voor een ''eigen blog'' starten
Tips geven is het minste wat je kunt doen als blogger. Je moet het nu eenmaal toch zelf doen. Dus als ik weer eens tijd en zin heb ga ik ook weer wat tips erbij plaatsen.

10. Kleine ''Shoplog'' Primark Eindhoven
Shoplog wil ik graag meer gaan doen, maar op het moment koop ik niet zoveel. Hier gaat richting de zomer denk ik wel weer verandering in komen. Blijf dus zeker opletten.

Bron: Google

Maar nu als derde heb ik een vraagje over wat jullie graag terug willen zien in de volgende 100 blogposten die ik ga plaatsen. Ten minste, dit ben ik zeer zeker van plan. Ik hoop jullie nog heel erg lang te blijven vermaken. Kom maar op met de leuke ideeën! Dan ga ik kijken of ik het in de loop van de tijd waar kan maken!

Dit was alweer mijn 100ste blogpost! Blijf zeker mijn blog volgen dan weet je waar mijn volgende 100 blogposten overgaan! Welke blogpost van de top 10 vond jij het leukste, interessantste of het meest inspirerende? 

Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥