TAG: 25 vragen tag

Op de blog van Luana kwam ik deze leuke ''25 vragen tag'' tegen. Ik vond hem zo leuk dat ik meteen besloot om hem over te nemen en vandaag op mijn blog te posten. Ben jij nieuwsgierig naar mijn antwoorden? Lees dan zeker verder!

We gaan beginnen. Zoals je al verwacht er komen 25 vragen voorbij. Deze ga ik beantwoorden!

1. Heb je huisdieren?
Nee, ik heb zelf geen huisdieren. Mijn vriend wel, hij heeft 2 puppy's wat zo schattig is!

2. Noem 3 dingen die het dichts bij je zijn.
- Familie
- Mijn vriend
- Gezondheid

3. Hoe is het weer nu?
Saai, het kijkt wat grijs achtig. Net of het gaat regenen.

4. Rijd je? En heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik zelf rijd niet. 2x nog wel.. Een keer voor de deur: Iemand wilde ons inhalen, maar wij draaide de inrit op. En nog een keer een ander ongeluk, daar had ik een zwaar gekneusde rug aan overgehouden.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
Ik was vanochtend wakker om half 10.

6. Kijk achter je, wat zie je als eerst?
Een koelkast.














7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
De Titanic.

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Is al geregeld met mama (naar me zusje)

9. Wat is je ringtone?
Heb ik geen.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, België & Duitsland.

11. Hou je van Sushi?
Nee, totaal niet.












12. Waar doe je boodschappen?
Bij veel verschillende supermarkten.

13. Heb je wel eens medicijnen geslikt om eerder in slaap te komen?
Nee, gelukkig is dat niet nodig.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb 2 zusjes.

15. Heb je een computer of een laptop?
Ik heb zelf een laptop.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Op mijn volgende verjaardag word ik 19 jaar oud.

17. Draag je een bril of lenzen?
Geen van beide.










18. Verf je je haar?
Ja, nou ja highlights.

19. Wat ben je van plan om vandaag te gaan doen?
Naar de optocht gaan kijken.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Niet vandaag, maar de vorige zondag.

21. Wat is je favoriete pizza beleg?
Salami, dat ik ik echt altijd.

22. Eet je liever hamburgers of cheeseburgers?
Dit is niet moeilijk, hamburgers. Cheeseburgers lust ik niet.











23. Ben je wel eens een hele nacht opgebleven?
Ja, maar daarna was ik dood op.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Bruin/groen

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Cola?
Ja, dat vind ik duidelijk proefbaar.

Dit is mijn ''25 vragen tag''. Wil jij hem overnemen, ga je gang meteen! Laat je het me dan wel even weten? Dan ga ik zeker naar jullie antwoorden kijken.


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

2 opmerkingen:

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥