Woensdagsong: Shakira ft. Rihanna - can't remember to forget you


Bron: Google

Vandaag in de woensdagsong niemand minder dan Shakira en Rihanna met hun nummer ''Can't remember to forget you. Wil jij weten wat ik van het nummer vind en meer te weten komen over de zangeressen? Nou, dan moet je nu vooral verder lezen!


 Shakira ft. Rihanna - Can't remember to forget you

Ik vind ''Can't remember to forget you'' een onwijs gaaf nummer! De stemmen van de 2 zangeressen zijn erg mooi bij elkaar. Dit is natuurlijk mijn mening en iedereen mag een eigen mening hebben. De muziek past ook wel erg bij de twee zangeressen zoals we deze van hun gewent zijn. Ik luister dan ook redelijk vaak muziek van Shakira en Rihanna.

Shakira heet met haar volledige naam Shakira Isabel Mebarak Ripoll en is geboren op 2 februari 1977 in Barranquilla. Ze is een colombiaanse zangeres. Shakira brak wereldwijd door in 2001 met haar nummer ''Whenever, wherever''. Ze heeft al vele samenwerkingen gedaan met bekende artiesten ect. Zo ook heeft ze in 2010 samen met de band ''Freshely Ground'' het nummer ''Waka waka (this time for Africa)'' gezongen. Dit was voor het Wereldkampioenschap voetbal in 2010. Dit nummer was het bestverkochte WK-lied ooit. Bekende liedjes van Shakira zijn: ''Gypsy'', ''Loca'' en ''Get it started''.

Shakira - Gypsy

Shakira - Loca

Shakira ft. Pitbull - Get it started

Rihanna is de artiestennaam van Robyn Rihanna Fenty. Ze is geboren op 20 februari 1988 in Saint Michael. Rihanna is een Barbadiaanse zangeres. Ze brak wereldwijd door met haar debuutsingle ''Pon de Replay''. In totaal heeft de zangeres wereldwijd dertig miljoen albums en 120 miljoen singles verkocht. In Nederland en België is ''Diamonds'' haar succesvolste single. Bekende liedjes van Rihanna zijn: ''Who's that chick'', ''We found love'' en ''Diamonds''.

 Rihanna ft. David Guetta - Who's that chick

Rihanna ft. Calvin Harris - We found love

Rihanna - Diamonds

Wat vind jij het beste en leukste liedje van Shakira en van Rihanna? Vind jij ''Can't remember to forget you'' ook een gaaf lied? Laat het mij zeker weten in een reactie, ik ben zeer benieuwd! 


Follow me on Bloglovin'FacebookInstagram & Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de reactie op BeautyLook by Kaylee ♥